Tharos. Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen som har testa denne? Skulle gjerne visst om den fungerer bra, før jeg tenker på et kjøp. Har lyst på en ekstra gitar, og det hadde vært fint med en som er trådløs! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Lurer på dette jeg også.. Akkurat kjøpt meg en'ern Her et btw to andre trådløse: Trådløs Gitar For Guitar Hero (Red Octane) Trådløs Gitar For Guitar Hero (Nyko) Endret 8. juni 2007 av jzk Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har noen av dere prøvd dem ut nå? Jeg er i samme situasjon selv, trenger en gitar til, og hadde ikke vært dumt med en trådløs hvis den fungerer tildfredstillende. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Nei, jeg endte opp med å kjøpe en til med tråd. Virker som de ikke selges mer heller (m. tråd), min lå og støva ned på en Obs-butikk, og det er eneste stedet jeg har funnet en. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 De trå løse, de virker perfekt ;D Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan bestille en slik gitar å betale med oppkrav? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 vil de trådløse gitarene funke på ps3 om en kjøper en konverterkabel som går fra ps2kontroller -> usb? Er litt i stuss Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jaja.. jeg bestiller meg en nå. Satser på den fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå