dot_ Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Altså, jeg ønsker to columns på siden min. Min nåværende koding består av #content? Med min manglende kunnskap klarer jeg ikke helt forstå hvordan dette skal gjøres, jeg ser ikke rundt utfordringen. Kan noen si meg hvordan dette skal gjøres i forhold til min eksisterende koding? Relevant koding (håper jeg): * { margin: 0px; padding: 0px; } body { font-family:georgia; color:#555555; background-color:white; } #footer { margin-top: 160px; color:#FF3446; clear: right; background: white; width: 100%; height:24px; } #footer p { margin-top: 0px; } p { font:16px/20px georgia; } #Content>p+p {text-indent:0px;} a { color:#555555; font-size:16px; text-decoration:none; font-family: georgia; } a:link {color:#FFFFFF;} a:visited {color:#FFFFFF;} a:hover {background-color:#FFFFFF;} #navcontainer ul { background-color: #555555; color: White; float: left; width: 100%; } #navcontainer ul li { display: inline; } #navcontainer ul li a { padding: 0.3em 0.6em; background-color: #555555; color: White; text-decoration: none; float: left; border-right: 1px solid #fff; } #navcontainer ul li a:hover { background-color: #6DAB20; color: white; } #Header img { /* Alle bildene i Header IDen */ margin: 576px; /* Midtstillingen */ margin-top: 2px; /* Avstanden fra toppen */ } #Header { margin:0px 0px 1px 0px; padding:20px 0px 0px 20px; /* For IE5/Win's benefit height = [correct height] + [top padding] + [top and bottom border widths] */ height:26px; /* 14px + 17px + 2px = 33px */ border-style:solid; border-color:white; border-width: 0px 0px; /* top and bottom borders: 1px; left and right borders: 0px */ line-height:8px; background-color: #FF3446; voice-family: "\"}\""; voice-family:inherit; height:16px; /* the correct height */ } body>#Header {height:100px;} #Content { margin: 70px 0px 0px 20px; } #Menu { position:absolute; top:100px; left:10px; width:14px; background-color:#FFFFFF; line-height:20px; voice-family: "\"}\""; voice-family:inherit; width:120px; } body>#Menu {width:160px;} Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Visuelt sett ser jeg at plasseringen fungerer, men er denne kodingen fornuftig? #contentright { margin-top:-632px; margin-left:600px; width:175px; padding:0px; background:#fff; } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Gi oss lenke til sida du. Er ufattelig tidkrevjande å prøve å forestille oss korleis sida di ser ut og kva feilen er ut i frå stilarket ditt. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Gi oss lenke til sida du. Er ufattelig tidkrevjande å prøve å forestille oss korleis sida di ser ut og kva feilen er ut i frå stilarket ditt. 8436843[/snapback] Jo, er med på den. Har ikke fått opprettet et webområde ennå, så det blir heller vanskelig. Jeg tror det løste seg til slutt, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå