hitokiri Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Om du bor på ett de rette stedene, kan du surfe med bredbåndshastighet med mobilen. Les mer Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Så fint at jeg befinner meg i de områdene, men har ingen nytteverdi for meg Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Gleder meg til det kommer til andre plasser også. Håper utbyggingen ikke tar så alt for lang tid, noe det av og til kan gjøre. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Er HSDPA også tilgjengelig for abbonenter av virtuelle operatører i NetComs nett? 22% innen slutten av året var ikke direkte imponerende. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 "22% innen slutten av året var ikke direkte imponerende." Spesielt ikke siden Oslo alene har over 10 prosent av innbyggerene i landet ... Lenke til kommentar
???????? Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 22% utgjør kun befolkningen i Oslo og Akershus, eller ca. Oslo, Bergen og Trondhjem... ikke særlig imponerende. Men, det koster sikker ganske mye å bygge ut - så jeg har full forståelse for at det kan ta tid, og at de ønsker å se brukere vil bestille dette. Hvor lang tid tok det ikke før ADSL ble godt utbredt? Eller hva med ADSL 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg