sinnaelgen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 etter at jeg skaffet meg bredband ( 4 mbit) gjennom lokal didtubutør . bruker firefox og windows xp jeg har prøvd ut noen webtv tjenester som er gratis. men de fleste feiler på en eller annen måte . på tv2 ser det ut til å fungere greit. jeg kan til og med flytte indikatoren (rask spoling ) og videoen spiller fra rette stedet. hos nrk tuller det mer. fbi inslag får helt feil farger med autofil blri bildet ig lyden usybkron. det dubger en stund og så - ente stopper alt - bildet stopper men lyden går - lyden forsvinner - hvis jeg flyter på indikatoren så stopper videon helt opp hos an ( avisa nordland) som er lokalavisen kan man ikke velge innslagene i videosnytten , som det er lagt opp til hvordan skal innstillingene være for at alt virker ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) prøv å laste ned dette. det skal hjelpe på WMP støtten til firefox. eller du kan laste ned IE-tab. det blir som å se det i IE men i firefox hvis du skjønner. Endret 21. april 2007 av hernil Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) jeg bruker ie-tab i firefox. oppgradering til mediaplayer 11 virker ikke blir kansje ny versjon av widows når vista er fått lit tid på seg . så jeg må skifte til ie (tab) før jeg starter avspillingen ? edit: nå har jeg fått fikset det - trodde jeg . men autofil videoene heger seg opp . hvorfor ? både ie-tab og firefox tilegget er på plass. webtv hos nrk er ikke til å stole på. - jeg må bruke ie tab for at mediaplayeren skal komme frem i rein firefox er det annerledes. hvilken avspiller som brukes vet jeg ikke , men indikatoren for hvor langt videoen er kommet vises ikke. det går uvanlig lang tid før videoene forsøker å starte jeg får til å spille av "FBI" men "standpunkt" er det problemer med Endret 16. mai 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå