molland Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei Jeg har 3 stk hdd'er i min stasjonære pc, men nå lurer jeg på om den ene har litt problemer, det ligger f eks filer der som hører sammen med torrent prog, og det progget har ofte i det siste varslet om manglende filer osv.. og den hdd'en jobber enormt sent. Kan det være kvelden for denne hdd'en? Tror jeg har hørt klikke lyder også, men er ikke helt sikker på om det er fra hdd'en. Dette er en maxtor 300gb disk, kjørte igår ett prog fra seagate (som nå visst nok er eier) seatools, short og long test gikk ok (passed) Kjører nå GetBackData Frode Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan høres ut som om den er ferdig.. Du har vell papirene på den.. Reklamasjon.. Lenke til kommentar
molland Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei Det er det med papirer ja.. jeg kjøpte den på qxl (ja dumme meg) men kan jeg likevel få det på garanti? Serie nr osv er på disken. Men vet ikke hvor den er kjøpt da. Finner ikke igjen annonsen hvor jeg kjøpte den på qxl Frode ps, det er ikke OS disken dette, bare til lagring Endret 21. april 2007 av molland Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvis disken er bortimot full og kraftig fragmentert, kan den nok oppfattes som "treg" av et torrent-program osv. Jeg vet ikke hvor grundig sjekk SeaTools kjører, men et program som SpinRite gir deg muligheten til å sjekke hele overflaten til disken og evt. utestengte skadede sektorer. Det koster $89, men med dagens dollarkurs er det vel litt billigere enn en ny disk, i hvert fall. Lenke til kommentar
molland Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hei Treg som i att den bruker laang tid på å pakke store filer, eks 4 gb osv, hakker på avspilling av sample på rundt 50 mb. Den er ikke "full" brukt ca 50% av den. Den oppfattes treg av meg, ikke bare torrent prog, kjører avg free virus og spywar prog Frode Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei Det er det med papirer ja.. jeg kjøpte den på qxl (ja dumme meg) men kan jeg likevel få det på garanti? Serie nr osv er på disken. Men vet ikke hvor den er kjøpt da. Finner ikke igjen annonsen hvor jeg kjøpte den på qxl Frode ps, det er ikke OS disken dette, bare til lagring 8436408[/snapback] Så lenge du ikke har papirer, eller hvet hvor den er kjøpt er det vanskelig å få noe reklamasjon på den.. Men du finner ikke ut hva selger heter da å oppsøker han får mer informasjon om hvor kan kjøpte den.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det kan være at disken kjører i PIO-modus. Hvis du er ukjent med dette, se her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå