erikstein Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Det lurer jeg på :smile: Hadde vært stilig med en "kopi" av OSX sitt oppsett på en linux maskin...noen som vet om en distro? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Asså, nå er det ikke distroene som bestemmer hvordan det ser ut i X. Det er det windowmanageren som gjør. Det er en WM som ligner på Mac OS X, men denne husker jeg dessverre ikke navnet på akkurat for øyeblikket. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Enlightenment har et theme som ligner, men det er ikke helt funksjonelt. Du kan jo teste det og se hva du syns. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Joda..jeg kunne installert debian og gjort den lik OSX, men det kunne vært kjekt om det var en distro som spesialiserte seg på å bruke osx utseende i x..kde er veldig pent, men osx ser unektelig penere ut :smile: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Eh, det fins masse themes til KDE som ligner på OS X. Mosfet's Liquid er ganske populært, men det er et par andre "Aqua" der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå