LucarioX Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen andre enn meg som digget Pokemon Gold\Silver? Synes det hadde vært utrolig stilig med en remake. Hadde vært litt rart om de ikke lagde en DS remake når Red\Blue fikk det. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har ikke tall for hvor mange ganger jeg spillte det spillet Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 DS blir vel å doble salget den måneden Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Gold/Silver var fantastiske spill - akkurat som alle andre spillene i serien. Men det jeg likte så ekstra godt med Gold/Silver var at man hadde tilgang på to forskjellige områder (eller var det Krystall?) Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Gold var genialt men alt som var bra med gold er jo i diamond/pearl som er på vei til meg akkurat nå as we speak Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Gold/Silver var fantastiske spill - akkurat som alle andre spillene i serien. Men det jeg likte så ekstra godt med Gold/Silver var at man hadde tilgang på to forskjellige områder (eller var det Krystall?) 8437220[/snapback] Ja, man hadde adgang til 2 områder på gold/silver, og du som sikkert har runda spillet, husker du hvordan man kommer seg til det andre området? Jeg sliter heftig med det problemet....... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Gold/Silver var fantastiske spill - akkurat som alle andre spillene i serien. Men det jeg likte så ekstra godt med Gold/Silver var at man hadde tilgang på to forskjellige områder (eller var det Krystall?) 8437220[/snapback] Ja, man hadde adgang til 2 områder på gold/silver, og du som sikkert har runda spillet, husker du hvordan man kommer seg til det andre området? Jeg sliter heftig med det problemet....... 8972600[/snapback] Lenge siden jeg har spilt det, men så vidt jeg husker må du vinne over ligaen og så snakke med han professoren i det første byen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Du må ta ligaen og snakke med han professoren ja Etter du har gjort det skal du få en båt "ticket", da kan du ta båt fra en sånn by (husker ikke hva den heter) til det nye området Lenke til kommentar
J-R Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Synes det hadde vært utrolig stilig med en remake. Hadde vært litt rart om de ikke lagde en DS remake når Red\Blue fikk det. Finnes det?!? Lenke til kommentar
J-R Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Han sa nå at Rød og Blå fikk det, så spurte jeg de andre om en bekreftelse. Ikke vær frekk mot andre heller. Alle kan få spille de spillene de vil, og du har ingen rett til å dømme folk. Selv om søskenbarnet ditt ikke liker det, kan vel andre like det? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lettest å bare ignorere, rapport ble iallefall sendt rimelig kjapt fra denne kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå