Gå til innhold

Remake av Pokemon Gold/silver til DS?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gold/Silver var fantastiske spill - akkurat som alle andre spillene i serien. Men det jeg likte så ekstra godt med Gold/Silver var at man hadde tilgang på to forskjellige områder (eller var det Krystall?)

8437220[/snapback]

Ja, man hadde adgang til 2 områder på gold/silver, og du som sikkert har runda spillet, husker du hvordan man kommer seg til det andre området? Jeg sliter heftig med det problemet.......

Lenke til kommentar
Gold/Silver var fantastiske spill - akkurat som alle andre spillene i serien. Men det jeg likte så ekstra godt med Gold/Silver var at man hadde tilgang på to forskjellige områder (eller var det Krystall?)

8437220[/snapback]

Ja, man hadde adgang til 2 områder på gold/silver, og du som sikkert har runda spillet, husker du hvordan man kommer seg til det andre området? Jeg sliter heftig med det problemet.......

8972600[/snapback]

Lenge siden jeg har spilt det, men så vidt jeg husker må du vinne over ligaen og så snakke med han professoren i det første byen.

Lenke til kommentar

Han sa nå at Rød og Blå fikk det, så spurte jeg de andre om en bekreftelse. Ikke vær frekk mot andre heller. Alle kan få spille de spillene de vil, og du har ingen rett til å dømme folk. Selv om søskenbarnet ditt ikke liker det, kan vel andre like det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...