Jimster Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Et program er ute som skal fungere glimrende med feks Nokia N95. Det skal visst kunne kjøre VoIP over Mobilnettet og WiFi, og benytte MSN nettverket, Skype m.m.... Jeg MÅ iallefall teste dette når jeg kommer meg hjem http://www.fring.com/ Endret 21. april 2007 av jimster Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Et program er ute som skal fungere glimrende med feks Nokia N95. Det skal visst kunne kjøre VoIP over Mobilnettet og WiFi, og benytte MSN nettverket, Skype m.m.... Jeg MÅ iallefall teste dette når jeg kommer meg hjem http://www.fring.com/ 8436185[/snapback] Testet det? Bra? Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Et program er ute som skal fungere glimrende med feks Nokia N95. Det skal visst kunne kjøre VoIP over Mobilnettet og WiFi, og benytte MSN nettverket, Skype m.m.... Jeg MÅ iallefall teste dette når jeg kommer meg hjem http://www.fring.com/ 8436185[/snapback] Testet det? Bra? 8448888[/snapback] funk jo :!: ikke fått dybde testa det enda Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har testa det, og det ser ut til å fungera godt. I staden for å starta ein chat, har programmet ein tendens til å setja opp ein telefonsamtale i staden. Kluet er å gå via menyvaleg og starta ein chat den vegen. Elles kjem det ein plagsom lyd, kvar gong nokon seier noko til deg. Eg fann ingen måte å dempa eller skru av lyden på. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har brukt fring lenge på min N80. Jobber på sjøn og bruker trådløse nettet til å ringe over skype, så slipper jeg å bruke 15kr minutte for satelitt Er ingen mulighet for å dempe den lyden som kommer når noem skriver til deg, men i nyeste versonen vil den bli dempet om du skifter profil til lydløs. Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 fring er genialt....eneste er laggen som er der, men det er ikke noe man merker når man ikke sitter i samme rom. På N80 og N95 kan man jo også bruke VOIP-tjenester som Vyke o.l som benytte den innebygde SIP-tjenesten i disse telefonene. Med Vyke ringer man også gratis til alle fasttelefoner og 80øre til mobiler. Noe som gjør det billigere til fasttelefon og mye billigere til mobil dersom man er i utlandet Lenke til kommentar
oggi90 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Heia ^^ Jeg har nokia N95 ;P Men jeg får ikke til fring! irriterer meg masse. Dss: Kommer opp last ned som det står, Installere fring? ja klikker jeg da. så fortsett. Da søker den tilgangspkt så når jeg skal velge netverk skulle man velge internett ( I mitt tilfelle Telenor Internett) Så hvor jeg skal lagre det, jeg dat telefon minnet. fortsetter så.. og da kommer det en melding om at det ikke kunne registreres? Dvs? Hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZN4x0cEi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 prøvde å laste in fring til min n95 men det går ikke jeg får bare oppdaterings feil på tlf Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har brukt den litt på E65, bare til MSN.. Synest det er litt tregt, kanskje pga jeg har så mange kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå