Gå til innhold

Det finnes en gud!


mikk-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Når P4 (Trolig) kommer til og få høyere seertall en kanal5 noensinne ville få

 

Tror aldri P4 (som er en radiokanal) vil få høyere seertall enn Kanal5, som såvidt jeg vet er en svensk TV-kanal(?). icon_mrgreen.gif

 

 

Men det som hadde noe å si i denne saken, er hvilken søknad Valgerd & Co syntes var best som har noe å si i denne saken.

 

Men, hvorfor kan egentlig ikke begge kanalene få konsesjon?

Lenke til kommentar

Jaja, så lenge vi får mange flere Jesus-programmer er jeg fornøyd. Livet er jo Jesus. Denne pop-kulturen P4 fremhever er bare djevelskap, laget for å få unge mennesker ut på skråplanet. Istedet burde de få muligheten til frelse gjennom dette fantastiske mediet kalt radio. Er ikke så viktig hva folket vil ha, de er styrt av djevelens disipler og kan ikke tenke for seg selv. Her må vi i Kristelig Folkeparti stå sammen og sette foten ned.

 

[/valgjerds drømmer]

Lenke til kommentar
...Man skal jo velge ut ifra det folket mener...

 

 

Dette gjelder i liten grad i Norge.

 

...Mange som mister jobben...

 

 

Ja, men den nye kanalen må også ansette noen. Hvem? Hvorfor ikke p4 sine tidligere ansatte? Glimrende lyd-teknikere, programmledere og diverse andre som skal være med å styre en radiostasjon.

Den nye stasjonen får for Guds skyld ansette noen med erfaring.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er veldig glad for at dette har skjedd...

 

P4 har aldri spilt en bra sang så lenge jeg har vært i live...

 

 

Så jeg har ikke felt en tåre, kan du si. Men det er nok mange 60-åringer som blir lei seg, men de kan da vel kjøpe seg en cd... Eller? Absolutt 90?

 

 

 

 

Hva skal vi med radio? Hvorfor kjøper ikke folk musikk de virkelig liker? Og ikke bare hører på det drittet.

 

 

Håper Radio1 også mister konsesjonen sin. OG NRKMP3. Og Voice. Og alt det andre!

Lenke til kommentar

Genial kommentar fra Silje Stang når hun fikk høre om avgjørelsen da...  

Måtte hun brenne i varmere strøk down under

 

Det var overskriftene, men når jeg leste litt mer i Dagbladet var det egentlig dette hun sa:

Det mest nærliggende nå er vel å be henne om å brenne i he|vete, men da får vel jeg også drapstrusler.

 

:)

Lenke til kommentar

Hvorfor kan vi ikke bare legge ned alle radiokanaler, forby Tv2, tvnorge og alle de der og kun ha NRK1 som TV-kanal. da kan vi heller betale noen tusen ekstra i lisensavgift i året for NRK i stedet for alle disse bortkastede parabolkanalene. man klarer ikke å se på mer enn en kanal samtidig, og da kan vel den likegodt kun være NRK, kan den ikke?

Lenke til kommentar
Har ikke sett dem,men Når P4 (Trolig) kommer til og få høyere seertall en kanal5 noensinne ville få er det noe galt. Man skal jo velge ut ifra det folket mener.

 

Vi må også tenke på at så mange mister jobben.

 

Det er sant, likte uttalelsen til SIlje Stang i Dagbladet(eller VG, samma det)

 

"Valgerd burdte brenne i helvette" tror det var noe slikt.. :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...