mikk- Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Det må finnes en gud: P4 blir borte for alltid!! Adjø til 90-talls pop og annet svineri. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 :???: :???: Jeg lure også på hva han mener Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2308689 Ergo: Vi slipper 90-talls hitsene som til enhver til går på P4 (ikke Pentium, men radiokanalen P4) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Hadde du lagt inn den linken i første omgang så hadde det vært greit. Dette er jo et forum for datafrelste og ikke radio lyttere så det er ikke rart at vi lurte på hva du mente. Når det gjelder 90 talls musikk så er ikke P4 den værste stasjonen som eksisterer uten å nevne noen spesielle. BTW: Jeg likte ikke det tilfredstillte utrykket til Valgerd. Hun så ut som katten foran musehullet Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Sorry! Tenkte meg ikke så mye om... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Mikka, du vet Intel fansen er ikke så smarte i toppen så de holder seg ikke oppdatert i hva som skjer i samfunnet (nei, ikke counter-strike samfunnet!) :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Men det er synd at P4 blir borte. Er en favoritt når man ikke har noen CDèr eller kasetter man vil høre på. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 RIP P4 You will be missed...... P4 er langt fra en kanal som bare spiller 90-talls hits .. men Radio Tønsberg derimot .. åååå de sier at de bare spiller de nyeste hitene.. FEIL BARE tidlig 90talls "hiter" blir så lei ARRRG Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg er fulstendig enig med Mikka P4 er en drit kannal som bare spiller dritt musikk hele hjevla tiden måtte de for evig brene i helvete død over p4 Lenke til kommentar
en mann Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 P4 er en all around kanal. Men er vel på tide med noe nytt. Silje Stang og de andre p4 folka, kommer til å joine den nye Kanal 4 eller hvafaen den heter. Hører ellers bare på mp3, og mine egne minidiscer. Hvorfor HØRE på radio I DET hele tatt? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Foretrekker iTunes jeg. 300 forskjellige radiastasjoner i alle mulige genre til enhver tid. Men det er synd det med P4. Og Silje Stangs kommentar var superduper. :wink: Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Radiokanalen P4 har blitt en respektabel radiokanal i norge, så synd at dem bare har ett år igjen. P4 er faktisk fin å høre på, selv om ikke musikken er topp til alle tider. Mye bra underholdning! musikk er ikke alt når man er ute å kjører. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 latterlig å bli glad for at en radiokanal blir borte bare fordi man ikke liker musikken de spiller. Jeg synes det er veldig ok at P1 og P2 eksisterer selvom jeg alri hører på dem. Hører mest på nærradioen, men jeg synes allikevel at det er dumt at P4 mister konsesjonen. Liker du ikke musikken så ikke hør på P4. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Dumt at P4 mister konsesjonen, men samtidig ville det jo vært urettferdig overfor kanal4 å ikke gi de konsesjonen, når de hadde en bedre søknad. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Xell: du er vel enig at Radio Tønsberg bare spiller piss?? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Tror alle er enige med deg der Kebab GUD.. Jeg er i alle fall enig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Dumt at P4 mister konsesjonen, men samtidig ville det jo vært urettferdig overfor kanal4 å ikke gi de konsesjonen, når de hadde en bedre søknad. Bedre søknad my ass.. Du har ikke sett dem. Valgerd (Som bestemte det) kan ikke være objektiv og derfor mistet den konsesjonen. Holder på med klage på akkurat det.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Du har helt rett der CFD, jeg har ikke sett den, men du ser poenget mitt? De kan ikke la P4 få konsesjonen, bare fordi folk er glad i kanalen. Samtidig skal ikke kanal4 få den bare for å få en sjanse. Har du lest søknadene? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har ikke sett dem,men Når P4 (Trolig) kommer til og få høyere seertall en kanal5 noensinne ville få er det noe galt. Man skal jo velge ut ifra det folket mener. Vi må også tenke på at så mange mister jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå