Luz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. I en ganske lang tid nå så har jeg hatt en merkelig pc. Av og til uten forvarsel så kan jeg høre ett tikk i fra en av harddiskene mine også henger all lyd / bilde og greier jeg driver med i 2 sekund. Dette kan skje mange dager på en dag, eller det kan ikke skje på flere uker, varierende. Så det jeg lurer på er om noen andre har noe erfaring med dette, om disken evt. driver å dør eller om det er noe annet som er ett problem her. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror disken din synger sin siste vers, ta ut alt info og bytt ut den Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg hadde en 40GB som system disk, når den lagde en slik tikk eller klakk lyd så fryste systemet litt, dette skjedde som oftest med dagers mellomrom ,men den disken levde i 8 måneder etter det begynnte. så jeg hadde god tid på å ta ut alle dataene jeg hadde på den Hvis disken fortsatt er innenfor garanti perioden så burde du få byttet den ut!. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvis dette skjer etter at maskinen har stått ubrukt i en liten stund, kan det være strømsparings installingene dine, hvor hdd slår seg av. Dette vil oppleves som du beskriver, hvor hdd begynner å knitre og maskinen "låser seg" i noen sekunder før alt fortsetter som normalt. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 lol, hadde samme problem med en ....viss...IBM 120 GB serie....¨ dem knela som pokker.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror disken din synger sin siste vers, ta ut alt info og bytt ut den 8435865[/snapback] Jeg har opplevd dette på tre forskjellige disker. Ta backup NÅ, før den plutselig ikke spinner opp i fart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå