Sladre Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. Jeg formaterte pc'n. og nå mangler jeg lyd, har ikke noe lydikon nederst til høyre på oppgave linja. sist jeg formaterte kom det et lydikon bare jeg skrudde av og på pc'n igjen. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hva slags hovedkort/lydkort har du? Du mangler nok lyddriverne Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Gå på start-menyen----->programmer------>tilbehør-------->Underholdning----->Lydkontroll Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 K8NGM2-NBP - Dett ekortet har jeg. "http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=245" her skal driverne ligge, men de funker ikke :s Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er den realtek driveren du skal ha! Hva skjer når du prøver å innstalere den da? Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Det som skjer er at den installerer og ber meg skru av og på igjen. og når den skrur seg på er det ingen ting som skjer :s Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hmm... Du er sikker på at det er sånn HK du har? Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 K8NGM2-FID/ IL/ L - det kan være dette. er ikke 100 % sikker, skal jeg prøve å installer driverne for dett og? =D Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Prøv Realtek's sider, dem har sluppet ver. 3.99 der og, oppdater BIOS, finnes endel onboard kort som krever oppdatert bios for softwaren sin... Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hmm. kunne du funnet en direkte link til meg? Jeg skjønte ikke så mye av det du skrev. :/ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 OBS: Om du skal oppdatere BIOS, bør du vere svært forsiktig. Det kjem an på kva måte du gjer det, men du kan risikere å øydeleggje heile HK om du installerer feil BIOS eller avbryter installeringa. Så du bør kanskje vite kva du gjer om skal gjere det. Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hmm.. ok. men er det noen andre muligheter når det gjelder lydkort drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå