-Alex- Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei, har trøbbel med min Sony DVD RW DW Q30A ATA. Den kommer opp under Min datamaskin, kan løse den ut og slikt, men den klarer altså ikke lese av plater. Noen forslag? Skulle gjerne formatert Pc`en, men det får jeg ikke til nå. Har prøvd og flasha til nyeste firmware, så nå kommer det opp at det søker etter driver til Dvd-rommen når jeg logger på, men har ikke noen driver jeg. Takker for svar. Endret 21. april 2007 av Blind Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 prøv følgende: Sletting av upper / lower filters i Windows Gjør følgende: 1.0 I Start-menyen: 1.1 Velg "Kjør" 1.2 Skriv inn: Regedit 1.3 Det er et pluss (+) tegn ved HKEY_LOCAL_MACHINE, klikk på denne 1.4 Det er et pluss (+) tegn ved System 1.5 Det er et pluss (+) tegn ved CurrentControlSet 1.6 Det er et pluss (+) tegn ved Control 1.7 Det er et pluss (+) tegn ved Class 1.8 Klikk på følgende verdi {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. 1.9 I det høyre vinduet er det en verdi som heter UpperFilters, klikk på den 1.10 Trykk Delete knappen på tastaturet bare en gang slik at verdien forsvinner. 1.11 I det høyre vinduet er det en verdi som heter LowerFilters, klikk på den 1.12 Trykk Delete knappen på tastaturet bare en gang slik at verdine forsvinner. 1.13 Hold inne ALT knappen og trykk F4 knappen slik at Register vinduet forsvinner. 1.14 Start maskinen på nytt. sjekk Sony's sider for ny firmware. prøv og boot fra OS plate, greier den ikke det så er den defekte. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Takker for svar, men fant ikke UpperFilters og LowerFilters. Bruker Windows Vista om det har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå