wil Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 jeg lurer på. jeg vet at det er noen programmer som gjør at hvis man gjør noen instillinger så blir det ikke lagret noen plass dvs. at alt blir som det var. også lurer jeg på hvis man har 2 forskjellige windowser, og installert det spesielle programmet som gjør at ingenting blir lagret. blir det automatisk at instillingene på den andre windows ikke blir lagret også. vet om et par slike program. et eks på slike program er Drive Image. Håper dere skjønte dette. _________________ Linux Rules Go for it. Harddisken=Seagate:lol: [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-12-21 10:52 ] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Illusjon er det skolene bruker. Vet ikke om det er riktig skrevet men det skal være gratis Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Teachers Smart Card dyttes i ein ledig PCI-slot og beskytter PCen 100%. Koster ca. 1 000,- og distribueres av Moonscape. Moonscape Protection er programbasert utgåve av same sak, men koster over 1 500,- penger (legg moms oppå begge prisane, trur eg). Systemet fungerer ved at endringar ikkje skrives til filene på harddisken, men til ein buffer. Så når du starter maskina på nytt, nullstilles bufferen, og alt er som før. Funker mot Virus, brukerfeil, endringar i instillinger, programinst., osb. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå