War Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) http://www.pioneer.no/no/products/archive/...6FDE/index.html 20.000 kr for denne ca 1 år gammel - behandlet som gull Er det er bra kjøp? PDP-436FDE 43 " Endret 21. april 2007 av War Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Den ser grei ut, til den prisen.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Alt for dyrt for en brukt TV, du får jo nyeste generasjon Pioneer for samme pris. 436 ser imidlertid penere ut etter min mening pga manglende høyttalere, og den er en tomme større enn de nye som er 42". Det kan også være verdt å merke seg at forrige generasjon er følsomme for innbrenninger. Edit: Og jeg må jo nesten nevne Panasonic PV70, der har du en glimrende TV til en hyggelig pris. Du får jo f.eks. en slik 50" til denne prisen. Endret 21. april 2007 av Rikky Lenke til kommentar
War Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Vil helst unngå billigmerker da siste 5 innleveringer jeg vet om var billigmerker. Glemte å nevne at denne tven er nr 3 i serien med det modellnavnet . alltså oppgradert 3 ganger. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Synes prisen høres grei ut, kjøper du fra Pioneer får du uansett kvalitet.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vil helst unngå billigmerker da siste 5 innleveringer jeg vet om var billigmerker. Jeg vet ikke hva du sikter til, men både Pioneer og Panasonic er top notch. Glemte å nevne at denne tven er nr 3 i serien med det modellnavnet .alltså oppgradert 3 ganger. Hva er oppgradert? Synes prisen høres grei ut Selv om du får en ny Pioneer til samme prisen? Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvis den er tilsalgs for halv pris er den vell grei? Med tanke på att den kunn er ett år gammel.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Panasonic er ikke "top notch" nei, Rikky. Pioneer er og blir kongene innenfor plasma. You know it - I know it. Når jeg, langt i framtiden, skal oppgradere min 32" LCD fra LG skal jeg kjøpe meg plasma fra Pioneer. Dette blir dog waaaay in the future. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Panasonic er ikke "top notch" nei, Rikky. Pioneer er og blir kongene innenfor plasma. You know it - I know it. Når jeg, langt i framtiden, skal oppgradere min 32" LCD fra LG skal jeg kjøpe meg plasma fra Pioneer. Dette blir dog waaaay in the future. 8447418[/snapback] Der får du sakt det Lenke til kommentar
War Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) den er min nå , må vel legge nn et bilde i denne tamme tråden før den visner med tiden. -------------------------------------- Her er den på plass Endret 26. april 2007 av War Lenke til kommentar
Kim The King Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis dere ikke mener at Panasonic er en av de beste på plasma, så kan jeg ikke si noe annet enn at dere bør ta på dere brillene og se en gang til. Greit at Pioneer er hakket bedre, men med tanke på prisforskjellen er Panasonic helt klart i toppsjiktet. Nei, jeg er helt enig med Rikky, og til dere som mener at Panasonic er et billigmerke, ja, da er ikke dere mye objektive i utsillene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå