Kimelimm Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei! Jeg fikk høre at det kom en ny Resident evil film, har det kommet noen info? har sett den mini traileren -.- Hvis det er sant at den kommer i september, så kan jeg ikke vente Her t enkte jeg da at vi kan diskutere filmen, dele info, dele bilder/trailere etc Fant ingen av disse fra før, så mekka en Director: Russell Mulcahy Writer (WGA): Paul W.S. Anderson (written by) Release Date: 21 September 2007 (USA) more Genre: Action / Horror / Sci-Fi / Thriller more Tagline: We Have Witnessed The Beginning... We Have Seen The Apocalypse... Now We Face Extinction... more Plot Outline: Survivors of the Raccoon City catastrophe travel across the Nevada desert, hoping to make it to Alaska. Alice (Jovovich) joins the caravan and their fight against the evil Umbrella Corp. more Credits: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Credited cast) Milla Jovovich ... Alice Oded Fehr ... Carlos Olivera Ali Larter ... Claire Redfield Iain Glen ... Dr. Isaacs/Tyrant Mike Epps ... L.J. Spencer Locke ... K-Mart Ashanti ... Betty Gary Hudson ... Umbrella Captain rest of cast listed alphabetically: Christopher Egan ... Mikey Matthew Marsden ... Captain Alexander Slater Jason O'Mara ... Albert Wesker Linden Ashby ... Chase Rusty Joiner ... Eddie Rick Cramer ... Ice Hockey Undead Kirk B.R. Woller ... Scientist William Abadie ... Envoy Peter O'Meara ... British Envoy Ramón Franco ... Runt Chris Durand Geoff Meed ... Pockmark Valorie Hubbard ... Woman John Eric Bentley ... Umbrella Tech Connor McCoy ... Small Boy Shane Woodson ... Piggy Jamie Patrick Millar ... Evan James Tumminia ... Lab Technician Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. april 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Flott du tar initiativ, men jeg savner en myyyye mer utfyldende førstetråd. Legg ut blider, posters, linker, "plot", skuespillere osv. OT: Jeg tror filmen blir skikkelig dårlig. Jeg liker bare den første filmen og hadde vært fornøyd hvis de slutta der. Vet ikke om jeg gidder å se den nye engang... Petter Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Eg synst resident evil e jævli bra 1-eren var bedre ja Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Apocalypse var bra da, han negern eide Ska se om jeg kan fikse noe i 1 innlegg Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Da har jeg sett Extinction, og syns den var veldig bra! Trodde den kom til å bli dårlig, og de første scenene i filmen styrket bare misstanken min, men lengre uti filmen ble den bedre... med en veldig overraskende slutt Terningkast 4 Lenke til kommentar
-pingu- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da har jeg sett Extinction, og syns den var veldig bra! Trodde den kom til å bli dårlig, og de første scenene i filmen styrket bare misstanken min, men lengre uti filmen ble den bedre... med en veldig overraskende slutt Terningkast 4 enig der ja Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Jeg så den i cam kvalitet og da syntes jeg den var dårlig Alltid dårlige slutter da Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du må jo se den i bra kvalitet for at spenningen skal bli høy. Jeg kvakk mange ganger i løpet av filmen og syns det var en god filmopplevelse. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ja jeg skal nok se den med EKTE kvalitet ja Da er den sikkert bra! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du får vel den på Blu-ray? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du får vel den på Blu-ray? Får den på Blu-ray ja. Her f.eks: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3435912...on/Product.html Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Filmen er bra for dem som liker dem forrige, men dem som ikke liker dem forrige, så er den ikke så bra. Jeg så den på blu-ray, og kvaliteten var ikke noe å skryte av, men heller ikke det verste jeg har sett. Endret 29. mars 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kun Resident Evil 1 var noe bra underholdning. Den andre filmen var bare litt sløkket, mens den siste i rekka rett og slett bare var totalt tåpelig, med en slutt hvor jeg fikk lyst til å grine. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg elsker popcorn-filmer og jeg har en forkjerlighet for Milla Jovovich på filmlerretet, så jeg storkoste meg naturligvis med Resident Evil: Extinction. Jeg synes den første var den mest underholdene av de tre (Sikkert fordi jeg var 14 på det tidspunktet.), men alt i alt synes jeg de presterer bra alle sammen og jeg lar meg jo fortsatt underholde.. Hadde de derimot funnet en annen skuespiller tror jeg ikke filmene hadde hatt særlig mye mer å gå på.. Uansett så håper jeg vi får se sattelitten med paraplyen suse forbi lerretet i en film til. De kan jo utmerket godt strekke litt til i det tynne plottet, spesiellt etter den åpenbare cliffhangeren i Extinction, og Milla Jovovich er jo enda forholdsvis ung.. Edit: Skrivefeil. Endret 29. mars 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Filmen er bra for dem som liker dem forrige, men dem som ikke liker dem forrige, så er den ikke så bra. Jeg så den på blu-ray, og kvaliteten var ikke noe å skryte av, men heller ikke det verste jeg har sett. Kan da ikke se noe om PQ, den er ganske lekker! Tatt i betraktning at det ble brukt noe av det samme ansiktsfilteret som også ble brukt i Ultraviolet. Filmen er uansett kul, og lydsporet rokker ^^ Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Synes filmen på alle måter lever opp til idealene den strekker seg etter. Har man høye forventninger til en popcornfilm med Mila Jovovich, så skal man slite ganske mye for å klare å begrunne disse forventningene. Kan på ingen måte skjønne hva de tenkte på når de bestemte seg for å gjøre Alice til Jean Grey. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde ikke akkurat skyhøye forventninger til denne filmen. Jeg har sett de to første, og av de to må jeg si den første er den mest underholdende av de. Den har hvertfall mest tilknytning til spillene med tanke på steder de er og ting som er med. Men RE: Ext. er et makkverk av dimensjoner. "Du må ta filmen for det den er" sier noen. Det var nettopp det jeg gjorde. Jeg gikk inn med null forventninger og man kan jo på en måte si at de innfridde. Jovovich er pen å se på, og hun gjør en god rolle som Alice, men resten følger ikke med. Jeg håper dette var den siste filmen i serien, selv om jeg frykter for en 4'er, med tanke på hvordan filmen sluttet. De som syntes de to første var bra vil helt sikkert like denne også. For de som syns de to første var sånn passe ok, så anbefaler jeg egentlig å styre unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå