Gå til innhold

Resident Evil: Extinction tråden

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk høre at det kom en ny Resident evil film, har det kommet noen info? har sett den mini traileren -.- Hvis det er sant at den kommer i september, så kan jeg ikke vente :p Her t enkte jeg da at vi kan diskutere filmen, dele info, dele bilder/trailere etc :)

Fant ingen av disse fra før, så mekka en :p

Director:

Russell Mulcahy

Writer (WGA):

Paul W.S. Anderson (written by)

Release Date:

21 September 2007 (USA) more

Genre:

Action / Horror / Sci-Fi / Thriller more

Tagline:

We Have Witnessed The Beginning... We Have Seen The Apocalypse... Now We Face Extinction... more

Plot Outline:

Survivors of the Raccoon City catastrophe travel across the Nevada desert, hoping to make it to Alaska. Alice (Jovovich) joins the caravan and their fight against the evil Umbrella Corp. more

Credits:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Credited cast)

Milla Jovovich ... Alice

Oded Fehr ... Carlos Olivera

Ali Larter ... Claire Redfield

Iain Glen ... Dr. Isaacs/Tyrant

Mike Epps ... L.J.

Spencer Locke ... K-Mart

Ashanti ... Betty

Gary Hudson ... Umbrella Captain

rest of cast listed alphabetically:

Christopher Egan ... Mikey

Matthew Marsden ... Captain Alexander Slater

Jason O'Mara ... Albert Wesker

Linden Ashby ... Chase

Rusty Joiner ... Eddie

Rick Cramer ... Ice Hockey Undead

Kirk B.R. Woller ... Scientist

William Abadie ... Envoy

Peter O'Meara ... British Envoy

Ramón Franco ... Runt

Chris Durand

Geoff Meed ... Pockmark

Valorie Hubbard ... Woman

John Eric Bentley ... Umbrella Tech

Connor McCoy ... Small Boy

Shane Woodson ... Piggy

Jamie Patrick Millar ... Evan

James Tumminia ... Lab Technician

Bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

th-01501.jpg

th-03257_r.jpg

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott du tar initiativ, men jeg savner en myyyye mer utfyldende førstetråd. Legg ut blider, posters, linker, "plot", skuespillere osv.

OT: Jeg tror filmen blir skikkelig dårlig. Jeg liker bare den første filmen og hadde vært fornøyd hvis de slutta der. Vet ikke om jeg gidder å se den nye engang...

Petter

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Da har jeg sett Extinction, og syns den var veldig bra! Trodde den kom til å bli dårlig, og de første scenene i filmen styrket bare misstanken min, men lengre uti filmen ble den bedre... med en veldig overraskende slutt ;) Terningkast 4

enig der ja ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Filmen er bra for dem som liker dem forrige, men dem som ikke liker dem forrige, så er den ikke så bra. Jeg så den på blu-ray, og kvaliteten var ikke noe å skryte av, men heller ikke det verste jeg har sett.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Jeg elsker popcorn-filmer og jeg har en forkjerlighet for Milla Jovovich på filmlerretet, så jeg storkoste meg naturligvis med Resident Evil: Extinction. Jeg synes den første var den mest underholdene av de tre (Sikkert fordi jeg var 14 på det tidspunktet.), men alt i alt synes jeg de presterer bra alle sammen og jeg lar meg jo fortsatt underholde.. Hadde de derimot funnet en annen skuespiller tror jeg ikke filmene hadde hatt særlig mye mer å gå på..

Uansett så håper jeg vi får se sattelitten med paraplyen suse forbi lerretet i en film til. De kan jo utmerket godt strekke litt til i det tynne plottet, spesiellt etter den åpenbare cliffhangeren i Extinction, og Milla Jovovich er jo enda forholdsvis ung..

Edit: Skrivefeil.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Filmen er bra for dem som liker dem forrige, men dem som ikke liker dem forrige, så er den ikke så bra. Jeg så den på blu-ray, og kvaliteten var ikke noe å skryte av, men heller ikke det verste jeg har sett.

Kan da ikke se noe om PQ, den er ganske lekker! Tatt i betraktning at det ble brukt noe av det samme ansiktsfilteret som også ble brukt i Ultraviolet.

Filmen er uansett kul, og lydsporet rokker ^^

Lenke til kommentar

Synes filmen på alle måter lever opp til idealene den strekker seg etter. Har man høye forventninger til en popcornfilm med Mila Jovovich, så skal man slite ganske mye for å klare å begrunne disse forventningene.

Kan på ingen måte skjønne hva de tenkte på når de bestemte seg for å gjøre Alice til Jean Grey.

Lenke til kommentar

Hadde ikke akkurat skyhøye forventninger til denne filmen. Jeg har sett de to første, og av de to må jeg si den første er den mest underholdende av de. Den har hvertfall mest tilknytning til spillene med tanke på steder de er og ting som er med. Men RE: Ext. er et makkverk av dimensjoner. "Du må ta filmen for det den er" sier noen. Det var nettopp det jeg gjorde. Jeg gikk inn med null forventninger og man kan jo på en måte si at de innfridde. Jovovich er pen å se på, og hun gjør en god rolle som Alice, men resten følger ikke med. Jeg håper dette var den siste filmen i serien, selv om jeg frykter for en 4'er, med tanke på hvordan filmen sluttet. De som syntes de to første var bra vil helt sikkert like denne også. For de som syns de to første var sånn passe ok, så anbefaler jeg egentlig å styre unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...