AnaXyd Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Er ute etter et Media Center tastatur for min nye HTPC. Har sett mange stilige, men veit ikke hvem som er best.. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei!Er ute etter et Media Center tastatur for min nye HTPC. Har sett mange stilige, men veit ikke hvem som er best.. Noen som har noen forslag? 8435431[/snapback] Dette tastaturet skal visstnok være bra til HTPC bruk iflg de lærde, har bestillt det og skal hente det ut i morgen. Så er det bare å vente på resten av HTPC utstyret mvh Raimo Lenke til kommentar
wiak Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Microsoft's MCE tastatur ser bra ut vis ikke jeg tar feil ^^ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Har sett på Microsoft sitt jeg også.. Og må si det ser meget bra ut! Eneste er at jeg har hørt at det går over IR signaler, og hvis noen f.eks går foran mens du skriver, får den ikke med alle tastetrykkene... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei!Er ute etter et Media Center tastatur for min nye HTPC. Har sett mange stilige, men veit ikke hvem som er best.. Noen som har noen forslag? 8435431[/snapback] Dette tastaturet skal visstnok være bra til HTPC bruk iflg de lærde, har bestillt det og skal hente det ut i morgen. Så er det bare å vente på resten av HTPC utstyret mvh Raimo 8455981[/snapback] Har du fått tastaturet ditt Raimo? Syns dette ser ut som et veldig interessant tastatur for mediacenter bruk, ikke minst pga tilsynelatende god rekkevidde. Skulle gjerne hørt dine erfaringer om du nå har fått testet det litt. En liten ting til, når det står under systemkrav at man skal kjøre MCE05 eller nyere, hva ligger egentlig i dette, vil ikke et slikt tastatur fungere som et vanlig tastatur i vanlig XP eller Vista? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei!Er ute etter et Media Center tastatur for min nye HTPC. Har sett mange stilige, men veit ikke hvem som er best.. Noen som har noen forslag? 8435431[/snapback] Dette tastaturet skal visstnok være bra til HTPC bruk iflg de lærde, har bestillt det og skal hente det ut i morgen. Så er det bare å vente på resten av HTPC utstyret mvh Raimo 8455981[/snapback] Har du fått tastaturet ditt Raimo? Syns dette ser ut som et veldig interessant tastatur for mediacenter bruk, ikke minst pga tilsynelatende god rekkevidde. Skulle gjerne hørt dine erfaringer om du nå har fått testet det litt. En liten ting til, når det står under systemkrav at man skal kjøre MCE05 eller nyere, hva ligger egentlig i dette, vil ikke et slikt tastatur fungere som et vanlig tastatur i vanlig XP eller Vista? 8534518[/snapback] Det funket out of the box i XP, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal funke i Vista. Rekkevidden er bra, joysticken funker bra, og så trives jeg med at det er handtak i begge endene slik at det er lett å flytte på tastaturet. Jeg er fornøyd så langt iallfall. Programvaren kan konfes i endel, uten at jeg har studert det videre nøye enda. Mvh Raimo Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Logitech DiNovo Edge er vel det lekreste tastaturet for tiden. Her er'n Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Logitech DiNovo Edge er vel det lekreste tastaturet for tiden. Her er'n 8559079[/snapback] Støtter den. Det er i en egen klasse. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Logitech DiNovo Edge er vel det lekreste tastaturet for tiden. Her er'n 8559079[/snapback] Støtter den jeg også.. har lenge tenkt meg å bestille ett.. ser nå at prisen har sunket en del! Har hørt at MCE tastaturet ikke er noe bra.. (ikke det som du linket til, men det andre.. -som er finere..) plastikken har en veldig dårlig lakk på seg, og stedene du holder mest på blir hvite (lakken fort slitt).. det har jeg også sett på prøve eksemplaret på expert.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Hmm... Blir kanskje Logitechen da! Er jo satt stort fokus på design her, og det er veldig lekkert...! Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hmm... Blir kanskje Logitechen da! Er jo satt stort fokus på design her, og det er veldig lekkert...! 8618325[/snapback] Det sies at det ikke er fullt så lekkert som på bildene, men at det fortsatt er fint er det ingen tvil om.. jeg bestilte til megselv på tirsdag, så regner emd at jeg kan hente det på posten i morgen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Hmm... Blir kanskje Logitechen da! Er jo satt stort fokus på design her, og det er veldig lekkert...! 8618325[/snapback] Det sies at det ikke er fullt så lekkert som på bildene, men at det fortsatt er fint er det ingen tvil om.. jeg bestilte til megselv på tirsdag, så regner emd at jeg kan hente det på posten i morgen 8634693[/snapback] Oj! Skriv litt om intrykket av det når du har fått det her da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå