Gå til innhold

Anbefaling til det beste Media Center tastaturet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Er ute etter et Media Center tastatur for min nye HTPC. Har sett mange stilige, men veit ikke hvem som er best..

Noen som har noen forslag? :)

8435431[/snapback]

Dette tastaturet skal visstnok være bra til HTPC bruk iflg de lærde, har bestillt det og skal hente det ut i morgen. Så er det bare å vente på resten av HTPC utstyret :D

mvh

Raimo

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!

Er ute etter et Media Center tastatur for min nye HTPC. Har sett mange stilige, men veit ikke hvem som er best..

8435431[/snapback]

Dette tastaturet skal visstnok være bra til HTPC bruk iflg de lærde, har bestillt det og skal hente det ut i morgen. Så er det bare å vente på resten av HTPC utstyret :D

mvh

Raimo

8455981[/snapback]

Har du fått tastaturet ditt Raimo?

Syns dette ser ut som et veldig interessant tastatur for mediacenter bruk, ikke minst pga tilsynelatende god rekkevidde. Skulle gjerne hørt dine erfaringer om du nå har fått testet det litt.

En liten ting til, når det står under systemkrav at man skal kjøre MCE05 eller nyere, hva ligger egentlig i dette, vil ikke et slikt tastatur fungere som et vanlig tastatur i vanlig XP eller Vista?

Lenke til kommentar
Hei!

8435431[/snapback]

mvh

Raimo

8455981[/snapback]

Har du fått tastaturet ditt Raimo?

Syns dette ser ut som et veldig interessant tastatur for mediacenter bruk, ikke minst pga tilsynelatende god rekkevidde. Skulle gjerne hørt dine erfaringer om du nå har fått testet det litt.

En liten ting til, når det står under systemkrav at man skal kjøre MCE05 eller nyere, hva ligger egentlig i dette, vil ikke et slikt tastatur fungere som et vanlig tastatur i vanlig XP eller Vista?

8534518[/snapback]

Det funket out of the box i XP, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal funke i Vista. Rekkevidden er bra, joysticken funker bra, og så trives jeg med at det er handtak i begge endene slik at det er lett å flytte på tastaturet. Jeg er fornøyd så langt iallfall. Programvaren kan konfes i endel, uten at jeg har studert det videre nøye enda.

Mvh

Raimo

Lenke til kommentar
Logitech DiNovo Edge er vel det lekreste tastaturet for tiden.

Her er'n

8559079[/snapback]

Støtter den jeg også.. har lenge tenkt meg å bestille ett.. ser nå at prisen har sunket en del!

Har hørt at MCE tastaturet ikke er noe bra.. (ikke det som du linket til, men det andre.. -som er finere..) plastikken har en veldig dårlig lakk på seg, og stedene du holder mest på blir hvite (lakken fort slitt).. det har jeg også sett på prøve eksemplaret på expert..

Lenke til kommentar
Hmm... Blir kanskje Logitechen da! Er jo satt stort fokus på design her, og det er veldig lekkert...!

8618325[/snapback]

Det sies at det ikke er fullt så lekkert som på bildene, men at det fortsatt er fint er det ingen tvil om.. jeg bestilte til megselv på tirsdag, så regner emd at jeg kan hente det på posten i morgen :)

Lenke til kommentar
Hmm... Blir kanskje Logitechen da! Er jo satt stort fokus på design her, og det er veldig lekkert...!

8618325[/snapback]

Det sies at det ikke er fullt så lekkert som på bildene, men at det fortsatt er fint er det ingen tvil om.. jeg bestilte til megselv på tirsdag, så regner emd at jeg kan hente det på posten i morgen :)

8634693[/snapback]

Oj! :D Skriv litt om intrykket av det når du har fått det her da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...