Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ikke bestill telenor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-21 09:21, skrev galaxee:

telenor er den sløveste eg har vore borti,og anbefaler ingen å bestille internett der les mer på home.no/rec og se

Din erfaring med TN kundeservice er desverre ikke unik.

Den varierer fra det tragiske til det glimrende, desverre så ser det ut til at de dyktige forsvinner og billigere ansatte med minimale kunnskaper tar over førstelinjesupporten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-12-21 10:00, skrev president:

Til informasjon så var jeg inne på siden din før jeg skrev min første innlegg. Det funker uten www også forresten.

Da skjønner jeg ikke hva du snakker og slenger dritt til folk om.

At galaxee deler en erfaring med oss andre er vel bare positivt. Og hvis du har vært borti noe sånt fra før så vet du hvor forbanna du kan bli. Nesten en uhyggelig tanke

Proud Super sharer of 4 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB)noel.gif

[ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-12-21 12:30 ]

Lenke til kommentar

Jaja, er man så dum å bestille Telenor når det er mulig å velge en annen aktør, så får man ha det så godt. Man betaler jo mer for mindre fart, og i tillegg så får du begrensing på hvor mye data du kan motta hvis du velger "billigutgaven" (billig i tødler fordi det ikke er billig i forhold til andre leverandører i forhold til fart og hvor mye man kan laste ned). Når det er sagt må jeg si at det hadde gjort seg å skrive litt mer i posten... ikke alle gidder å sjekke en hjemmeside. Sløvt innlegg.

Sjekka hjemmesida... sto absolutt ingenting om Telenor der. Tåpelig å lure folk til hjemmesida si, som forøvrig var den dårligste hjemmesida jeg har sett på lenge.

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-12-21 13:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-21 12:10, skrev brune-ha:

Quote:

Den 2002-12-21 11:32, skrev Fake:

skulle tru de fleste hadde fått med seg hvor håpløse telenor var nå. er ikke et sjokk det..

Nye telenor er raskt.......

Se på itavisen hvis du ikke tror meg....

Er ikke noe særlig dyrt heller.

Jeg har 704/128 og laster ned 80-90kbps

Og hvor mye betaler du da? Nye telenor er vel 50 kroner billigere enn NextGenTel for samme hastighet, men med 1GB limit nedlasting. Skal du ha ubegrenset nedlasting koster samme hastighet mer enn NextGenTel. I tillegg til disse prisene krever Telenor at du har telefonlinje fra de. Ikke alle ønsker det, og da blir til og med tilbudet med begrenset nedlasting MYE dyrere enn NextGenTel. Og vil du har mer nedlasting koster det ekstra. Og da blir det ENDA dyrere.

Vet ikke så mye om prisene til de andre i markedet, men så vidt jeg vet er Telenor blant de dyreste, når man ser bort fra tilbudet med begrenset nedlasting som kun passer for bestemor så hun kan få betalt regningene sine (særlig mer holder det ikke til).

Lenke til kommentar

"Man får hva man betaler for"

Sitter med Telenor 1024/256 og betaler 649.- i Mnd.

Selvfølgelig litt dyrere enn konkurrentene, men grunnen til at jeg valgte de er;

a) Linjekvaliteten er bedre ( f.eks til spill)

B) Det er sjeldent noe galt med linjene deres

c) pop og web kontoene fungerer glimrende

d) Jeg benchmarket linja mi til 1250kbit på itavisen.

e) Det er "de" som "eier" linjene her i Norge

Konklusjon:

Sier ikke at de er best, sier ikke at de andre suger. sier bare at jeg er utrolig fornøyd ! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...