Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til valg av scooter

kesse

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 22år gammel og vurderer å gå til innkjøp av scooter igjen selvom jeg har bilsertifikat!:) Grunnen er at jeg bor i Oslo`s trange gater og en scooter ville vært et ypperlig fremkomst middel til og fra skole, samt små kjøring ( kun bykjøring ).

Så var det dette med hvilken scooter da. Tidligere i mine ungdomsdager hadde jeg en Speedfight 2 som jeg likte veldig godt. Men er usikker på hva jeg bør velge nå. Desverre er budsjettet MAX 10.000. Får jeg noe duganes for den prisen? Har også sett på de smart club scooterne, går ut i fra at de ikke er verdens beste, men holder de til å putre rundt i byen med? Eller vil det være bedre å gå for en brukt scooter i stedet??

Takker for hjelp. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er 22år gammel og vurderer å gå til innkjøp av scooter igjen selvom jeg har bilsertifikat!:) Grunnen er at jeg bor i Oslo`s trange gater og en scooter ville vært et ypperlig fremkomst middel til og fra skole, samt små kjøring ( kun bykjøring ).

Så var det dette med hvilken scooter da. Tidligere i mine ungdomsdager hadde jeg en Speedfight 2 som jeg likte veldig godt. Men er usikker på hva jeg bør velge nå. Desverre er budsjettet MAX 10.000. Får jeg noe duganes for den prisen? Har også sett på de smart club scooterne, går ut i fra at de ikke er verdens beste, men holder de til å putre rundt i byen med? Eller vil det være bedre å gå for en brukt scooter i stedet??

Takker for hjelp. :thumbup:

8435130[/snapback]

De kina scooteren fra smart club skal du vertfall holde deg langt unna. Men Honda SFX er veldig holdbare og ikke minst drift sikre scootere ( honda kvalitet ) . De har veldig sterke motorer så du kommer deg opp bakker uten å synke så alt for mye under 45. Så jeg vil anbefale Honda SFX som du lett finner brukt for 10 000 :)

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...