Gå til innhold

Win Me suger!!

LOBOS2

Anbefalte innlegg

Fikk en god del frysinger i hovedsakelig spill ( alle spill ), men også i andre windows programer.

Frysingen kom gjærne etter 5 - 15 minuters spilling og hvar fryktelig irriterende.... Så jeg tok like gjærne å Formaterte hele C: og instalerte Win Me på nytt med bare "standar" ting og dems oppdaterte drivere. Etter det Defraga jeg begge de andre diskene mine og rensa dem for ukjent og ubrukelig software....

Guess what samme skitts frysing nå igjen??? Hva er feil her? Jeg hadde skjønt noe hvis alt fryste sånn random men det gjøre det ikke. Det er hovedsakelig bare spill det skjer med. Prøvde også alle dxdiag instilinger uten noen form for forandringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk en god del frysinger i hovedsakelig spill ( alle spill ), men også i andre windows programer.

Frysingen kom gjærne etter 5 - 15 minuters spilling og hvar fryktelig irriterende.... Så jeg tok like gjærne å Formaterte hele C: og instalerte Win Me på nytt med bare "standar" ting og dems oppdaterte drivere. Etter det Defraga jeg begge de andre diskene mine og rensa dem for ukjent og ubrukelig software....

Guess what samme skitts frysing nå igjen??? Hva er feil her? Jeg hadde skjønt noe hvis alt fryste sånn random men det gjøre det ikke. Det er hovedsakelig bare spill det skjer med. Prøvde også alle dxdiag instilinger uten noen form for forandringer.

Du har det verste os'et som eg har prøvd, Så eg ville kjøpt winxp/2k om du vil ha en meget stabil pc. WinME er et veldig ustabilt os på enkelte pc'er, Noen pc'er eg har brukt med ME er meget stabile. Men min var det bare klatt med så eg installerte win2k.

Lenke til kommentar

:o Kjøpe OS? hehe Bare når jeg får det jeg betaler for....... noen som husker Xp før Service pack???? Med Me så tror jeg selgeren ...... :evil: :wink:

Kommer nok til å bytte OS snart...... etter hardware oppgradering.

Og til dere som komenterte 3D kortet så kan jeg si at jeg har en ATI 8500.

Takker uansett for forståelsen hehe :D

Lenke til kommentar
:o Kjøpe OS? hehe Bare når jeg får det jeg betaler for....... noen som husker Xp før Service pack???? Med Me så tror jeg selgeren ...... :evil: :wink:

Kommer nok til å bytte OS snart...... etter hardware oppgradering.

Og til dere som komenterte 3D kortet så kan jeg si at jeg har en ATI 8500.

Takker uansett for forståelsen hehe :D

Om eg husker xp før sp1? Joda eg gjør da det og om du sikter til ustabilitet så har eg ikke opplevd det med xp. Men litt med win2k.

Lenke til kommentar
Win ME var bare en flopp, di hadde press på seg om og "lage" et "nytt" opprativsystem siden win 98 begyne og bli noen år gammelt, og win200 var jo bare en fornyesle av NT,(egentlig samme konkusjon Win me suger!)

Nja vil nå ikke si at win2k var bare en fornyelse av NT. Det som eg husker når win2k kom ut var at du hadde problemer å finne drivere. Men ellers var det meget stabilt når du endelig fikk driverne til å funke.

Lenke til kommentar
Win ME var bare en flopp, di hadde press på seg om og "lage" et "nytt" opprativsystem siden win 98 begyne og bli noen år gammelt, og win200 var jo bare en fornyesle av NT,(egentlig samme konkusjon Win me suger!)

Nja vil nå ikke si at win2k var bare en fornyelse av NT. Det som eg husker når win2k kom ut var at du hadde problemer å finne drivere. Men ellers var det meget stabilt når du endelig fikk driverne til å funke.

Hehhe enig, Windows2000 er nok litt mer enn en fornyelse av NT :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...