Calvinator Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Når jeg en dag skulle starte pcen min så kom ikke harddisken opp i BIOS og den startet og stoppet hele tiden. Jeg har byttet hovedkort og RAM uten hell og prosessor og skjermkort må fungere siden skjermkort(må jo fungere siden jeg ser noe på skjermen) og prosessor vises i BIOS. Har prøvd harddisken i en annen PC som en sekundèr harddisk og der kom den opp og fungerte helt ypperlig sammen med den aktive harddisken. Kan det være strømforsyningen som er problemet?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kanskje dårlig kontakt i strømkabelen til disken. Prøv en annen plugg. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Har prøvd 4 forskjellige sata strømkabler og 3 forskjellige sata overføringskabler uten hell.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Sjekk om jumper'n på disken står på riktig plass Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 jumpere på disken?? Tror ikke jeg har noen sånne på min disk. Kan det hende at jeg må koble til DVD-rom for at alt skal funke? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hørest ut som om hdd holder på å kvelde.. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Den kom da opp og fungerte helt fint i en annen pc. hvis den holder på å kvelde så burde jeg vel ta backup Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ja, det trur eg du burde. Om du har ein ekstra straumforsyning liggande, så skader det jo ikkje å prøve. Kanskje du kunne oppdatere BIOS? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Skal først prøve og koble til harddisk og DVD-rom sammen først. BIOS trenger vel ikke oppdatering siden alt funket før? Prøver en annen strømforsyning i morgen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nei, det var nok berre eit skot i blinde. Du veit korleis det er med datamaskiner, uforutsigbart... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Problemene jeg har hatt med PCen min kan ikke telles på fingrene mine eller sammenregnet med tærne mine også for den saks skyld. Håper dette blir siste (ja særlig) Legger inn post etter at alt er testet Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Da jeg kom hjem igår kastet jeg sammen pcen og var klar for å spenne driten ut av vinduet. Før innfallet ble til virkelighet så startet jeg den for morro skyld og den @%###### PCen funket som bare pokker. Tror den ene 12V railen har gått. Monterte HD på samme rail som DVD-romen og da funket den.... Takk for alle gode svar *LØST* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå