andrev6 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. Holder på å stresse som fan me å skifte dekk... Har fått av hjul mutterene men dekket sitter kubb fast... har fyrt på noe sykt med wd40 men kommer ingen vei... har slått med gummi klubbe men kommer ingen vei, har lite penger så kan ikkje gå te verksted. alle tips er gode tips:) har en renault laguna. Takk. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skru mutterene nesten helt på igjen, ha ca 1-2mm fra helt innskrudd, og kjør så en liten runde på gårdsplassen e.l. Da løsner det skal du se Lenke til kommentar
andrev6 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 takker for hjelpen men måtte bare til med litt mere av mine store muskler Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jeg hadde samme problemet en gang. Jeg løste det ved å kjøre i 50 km/h med hjulet i friluft og trykket raskt på bremsen. Da måtte felgen slippe navet. Elegant løsning, må jeg si. Endret 23. april 2007 av spøkelse Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 En grei måte å gjøre det på (som vi også bruker på jobb (dekkforhandler)), er at man tar en 2x4 og slår hjulet løs (undersiden av bilen, innsiden av hjulet). Pass på at noen tar imot hjulet når det løsner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå