Gå til innhold

Spiderman 3 til Ps3

Toska92

Anbefalte innlegg

Dette spillet ser jo bra ut, ikke det beste jeg har sett, men bra.

Gleder meg isåfall til filmen, men er spillet noe å skaffe seg?

Og når kommer det til Norge?Ign skriver 4 mai som både US og UK lansering, men Gamer har ikke spillet på sin liste over ps3 spill og deres lanseringer.

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
spider-man-3-20070410101124466.jpg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Spiderman 3 kommer nå også både til X360 og Wii pluss noen andre konsoller også...

4. mai ser ut til åvære riktig.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Digget spiderman 2, så dette gleder jeg meg veldig til.

Har bestilt collectors edition til ps3.

Godt at ps3 eierne for engangs skyld får litt ekstra :p

The Spider-Man 3 Collector's Edition includes a bonus playable character, the New Goblin! Also included is Spider-Man 3 The Movie webisodes, an interview with Spider-Man 3 Movie producer Avl Ared and a collectible Lenticular card with an image from the movie!

Helt ærlig synes jeg ikke det frister å spille spiderman med wii-moten.. og grafisk blir det veldig stor forskjell (noe jeg ikke pleier å bruke som argument). Tror jeg heller plukker opp super paper mario der :p Det som er kult med wii versjonen er at den får noen ekstra missions vistnok.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Det som er kult med wii versjonen er at den får noen ekstra missions vistnok.

8438044[/snapback]

Litt småpervers wii joke :hm: :

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sikkert bare noen peter parker runkemissions med nunchucken. For så å sikte "loaden" med wii remoten......

Men seriøst så blir nok dette spillet bra. Tror jeg kjøper det til broderen når han fyller året. Han elskte toern og ser frem til denne på PS3. Å det beste (som verken Wii eller 360 har) er jo at det er samme fonten på PS3 som på spillet. Da snakker man ment to be.

Så blir nok til at jeg låner fra broderen og runner det på en helg eller noe. 2ern var ikke veldig langt. Med mindre du virkelig likte å "GET DA BALOON!" :roll:

Lenke til kommentar

Lair og Heavenly sword kommer vel ikke før i september :\

Til gjengjeld ser det ut til å bli et meget lovende år.

Spiderman 3, Transformers (ja det forrige rocket :)), Singstar, Ninja Gaiden Sigma, Lair, Heavenly Sword, GTA IV, MGS4(har fortsatt released date her såvidt jeg vet), DMC4, Saints Row, Burnout 5, Colin Mcrae DiRT, Warhawk, Ratchet & Clank Future Tools of Destruction, Army of two.

Kan fort konkludere med at det blir mye grøt og spaghetti fremover :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Lair og Heavenly sword kommer vel ikke før i september :\

Til gjengjeld ser det ut til å bli et meget lovende år.

Spiderman 3, Transformers (ja det forrige rocket :)), Singstar, Ninja Gaiden Sigma, Lair, Heavenly Sword, GTA IV, MGS4(har fortsatt released date her såvidt jeg vet), DMC4, Saints Row, Burnout 5, Colin Mcrae DiRT, Warhawk, Ratchet & Clank Future Tools of Destruction, Army of two.

Kan fort konkludere med at det blir mye grøt og spaghetti fremover :p

8442256[/snapback]

Var det ikke snakk om mai/juni? Trudde september var europeisk lansering, og for å være helt erlig bryr jeg meg heller lite om det er tysk/italiensk/fransk eller spansk språk på spillet.. Dvs import ;)

Glemte forresten the darkness :D glede seg...

Lenke til kommentar
spider man 3 ja...har både spider-man 1 og 2...men denne gangen blir det eit vanskelig valg...

skal det kjøpes til ps3..eller xbox 360..? hmm...

8444315[/snapback]

Hvilken av kontrollene liker du best da, kanskje det har litt og si:P

Kanskje omtalene leder deg til den rette.

Lenke til kommentar
spider man 3 ja...har både spider-man 1 og 2...men denne gangen blir det eit vanskelig valg...

skal det kjøpes til ps3..eller xbox 360..? hmm...

8444315[/snapback]

Hvilken av kontrollene liker du best da, kanskje det har litt og si:P

Kanskje omtalene leder deg til den rette.

8444430[/snapback]

ja det var akkuratt det eg tenkte på..;)

og selfølgelig liker eg x360 sin kontroll best..ikkje det skvipet som sony har prøvd og skvampla i hop...eg beklager og vere så negativ ovenfor sixaxis, det er kansje noen som liker den, men det er virkelig ein dårlig kontroll...

men er litt galt og bryte plattform rekka når eg har både 1 og 2 på PS..;)

Lenke til kommentar

Du får veie xbox 360 kontroll, mot en eventuel ps3 collectors edition med mulighet til å spille med new goblin.

Hvis du ikke er interessert i CE, så skulle vel ikke rekken spillene kommer fra vinne over kontrollen?

For kanskje første gang hittil denne generasjonen kommer 360 ut dårligst i multiplatform. (det gjenstår å se på spillbarehet og flyt, men i hvertfall på innhold).

Wii får noen ekstra missions.

Ps3 får en ekstra spillbar character i CE

Xbox 360, ps2, og ps3 vanlig edition blir like med unntak av grafikk såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Wii versjonen ser jo dritmorsom ut. Forstår ikke folk som sier de heller vil bruke vanlig kontroll ( i hvert fall ikke til web-swinging)

Men at de vil ha bedre grafikk/Green Goblin etc. er forsåvidt greit nok. Men hvis kontrollen funker ordentlig på Wii så er jeg overbevist om at spillet vil være mer morstomt og mer involverende.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Uff, alle slike spel blir som regel dårlege. Ikkje noko særlege forventningar til dette spelet heller.

8450159[/snapback]

Joda, kan ikke krangle på den. Selv om jeg syntes Superman til 360 hadde sin sjarm. Forventer vel omtaler med halv score og nedover. Men hvem bryr seg om omtaler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...