jammi Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Er det mulig for meg å få scootersete og rattkonsoll på jolla mi? Og hvor mye vil det evt. koste sånn ca? Det er en AquaQuick MS 265 med Mercury 5 HK Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Er det mulig for meg å få scootersete og rattkonsoll på jolla mi? Og hvor mye vil det evt. koste sånn ca? Det er en AquaQuick MS 265 med Mercury 5 HK 8434904[/snapback] alt er mulig sjekk ut www.maritim.no de har nok noe Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror nok heller jeg da ville gått for en større båt..... Ikke sikkert du engang kan koble til fjernkontroll til en så liten motor..... Lenke til kommentar
minifoss Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Er det mulig for meg å få scootersete og rattkonsoll på jolla mi? Og hvor mye vil det evt. koste sånn ca? Det er en AquaQuick MS 265 med Mercury 5 HK 8434904[/snapback] Jeg har iallefall en 5 hester mercury med styrekonsoll som jeg ordna selv, alt du må gjøre er å spørre forhandleren om fjenkontroll sett til motoren så kan de bestille til deg, da får du noen deler du fester på motoren slik at den er klargjort for fjernkontroll, styrekonsollen må du nok skaffe i tillegg om du ikke har det allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå