Gå til innhold

Betale regning? inne på mandag?


Kristian.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det skjer ikke noen overføringer fra nettbanker i helgene eller på helligdager. hvis du setter opp en betaling idag skal dette gå ut av kontoen din natt til mandag eller tidlig på morgenen. De er tilsammen 4 overføringer i døgnet gjennom bbs.

8434858[/snapback]

skjønner ikke!! men vil de ha registrert betalingen der på mandag?

Lenke til kommentar
Pengene blir i alle fall registretrt ut fra kontoen din på mandag. Tviler for at nettbutikken ser at de er kommet fra deg før på Tirsdag.

8438432[/snapback]

Det varierer. Hvis de går ut av konto på mandag morgen, så er det gode sjanser for at de kommer inn hos mottaker på ettermiddagen samme dag. Men, ikke alltid.

Lenke til kommentar

Det varierer. Hvis de går ut av konto på mandag morgen, så er det gode sjanser for at de kommer inn hos mottaker på ettermiddagen samme dag. Men, ikke alltid.

8438526[/snapback]

 

OK! Men om de har betalingen på mandag og Sender varen på tirsdag.. har jeg varen på fredag da? Den blir ikke sendt som pakke men som vanlig brevpost hjem i postkassen!

Lenke til kommentar
OK! Men om de har betalingen på mandag og Sender varen på tirsdag.. har jeg varen på fredag da? Den blir ikke sendt som pakke men som vanlig brevpost hjem i postkassen!

8439264[/snapback]

Hvis det blir sendt tirsdag som brev, så skal det normalt sett være hos deg onsdag eller torsdag. Men det spørs jo både på om den faktisk blir sendt tirsdag, og hvor treige posten er.

Lenke til kommentar
OK! Men om de har betalingen på mandag og Sender varen på tirsdag.. har jeg varen på fredag da? Den blir ikke sendt som pakke men som vanlig brevpost hjem i postkassen!

8439264[/snapback]

Hvis det blir sendt tirsdag som brev, så skal det normalt sett være hos deg onsdag eller torsdag. Men det spørs jo både på om den faktisk blir sendt tirsdag, og hvor treige posten er.

8439804[/snapback]

 

debn blir sendt samme dag eller dagen etter de motar innbetalingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...