JimL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Har blitt imponert over forumet før, så prøver igjen. Fant en gitar i en sort gitar-bag i går formiddag i buss-stoppet i løpsmark. Den ligger nå på mix-kiosken og venter på eieren sin. innlevert politiets hittegods. Beklager om feilpostet, flytt den gjerne. Endret 22. april 2007 av JimL Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Heisann! Kult gjort at du søker eieren!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er bra, trådstarter. Men mange kommer til å late som de er eieren. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Joda, men jeg kan ikke vite noe om eieren likevel. Så kommer det noen som kan beskrive hvordan den ser ut, samt merke og et par skrubbsår den har så får det vel bare stå sin prøve. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er bra, trådstarter. Men mange kommer til å late som de er eieren. 8435225[/snapback] Ja, det er helt klart verdt å gjøre seg til kriminel for en gitar. Er utrolig lett og finne ut om den som påstår han er eieren virkelig er det, bare spør om kjennetegn, utseende osv ved gitaren. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er bra, trådstarter. Men mange kommer til å late som de er eieren. 8435225[/snapback] Ja, det er helt klart verdt å gjøre seg til kriminel for en gitar. 8435242[/snapback] Er den verdt spenn, så klart det er verdt det. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jammen voldsomt til paranoia da? Det finnes da grundigere beskrivelse enn "gitar" da. Spörsmål om type gitar, alder, slitasje, farge, klistremerke® om noen osv. som gjör det lett å filtrere ut snyltere fra eier. Det står jo ikke engang om det er akustisk eller elektrisk det er snakk om her. Dersom Mix folket ikke er helt dumme altså. Endret 22. april 2007 av Flippo Lenke til kommentar
JimL Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg som driver kiosken Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ser der ja, da er det jo ingenting aa bekymre seg for! :-) Eneste andre jeg kan tenke meg er at eiern proever tapt/funnet hos politiet. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Innlevert politiets hittegods. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jævlig teit og gå å si det er sin gitar uansett da hvis det ikke er din...tenk deg hvis noen hadde gjort akkurat det samme med deg hvis du har mistet noe kjært.... ærlighet lives on! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Bra at du gidder å bry deg om gitaren. Sikkert en eller annen som søker gjennom alt han vet av internettsider for å finne den igjen. Realistisk trur jeg ikke denna tråden hjelper noe, derimot tipper jeg eieren kommer på hvor han glemte den og kommer for å lete etter den. Om ikke Mix-kiosken ligger altfor langt unna er han vel ikke så dum at han ikke går innom bare for å spørre. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hm, virker ikke som noen savna gitaren sin. Enda en sjekk her.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vet du hvilken gitar det er? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Japp, det vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå