skylinepower Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) koster soting på bil mye? hvis jeg lager vindu på mitt kabinett så kan det jo bki tøfft med det? er det noe negativt med slik soting? har tilgang til biltema, noe slik båt, bil butik og jern varen ? noen av de som kan ha det? Endret 21. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 På biltema får du folie eller "soting" til 100 lappen.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 kan man se igjennom det eller? tenker bare slik at det er "litt"sotete ikke helt men slik at dte blir mørkere Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du får forskjellige graderinger fra omtrent helt svart til film som bare stopper 15% av sollyset. På pakningen er der et lite hjørne med filmen så du kan se hvor mørkt/lyst det blir. 129 for rullen tror jeg det var på torshov bilrekvisita. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 De har to typer på Biltema. En til hundrelappen, og en til seksti kroner, eller noe slikt. Skal ha det på mitt kabinett, men jeg må bare finne ut forskjellen på de to først. Noen med erfaringer om filmen fra Biltema? Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) En rull med sotningsfilm ligger på rundt om 100 lappen Endret 22. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Den Biltema har til femtilappen er denne, med andre ord ikke noe for oss. På bildet i katalogen så det ut som en vanlig rull. Dog er det noe rart. I katalogen ser filmen fin ut, mens på bildet til biltema virker det som den er rutete. Dessuten er rullen på 50 x 300 cm, så en skulle ikke tro den skulle brukes til å tas av og på heletinden (ref. "gjenbrukbar"). Dette er den til hundre kroner. Noen som er prøvd den? Står at den absorberer 89-90 % av lyset utenfra. Virker som om det er ganske mye .... Goscinny Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Den Biltema har til femtilappen er denne, med andre ord ikke noe for oss. På bildet i katalogen så det ut som en vanlig rull. Dog er det noe rart. I katalogen ser filmen fin ut, mens på bildet til biltema virker det som den er rutete. Dessuten er rullen på 50 x 300 cm, så en skulle ikke tro den skulle brukes til å tas av og på heletinden (ref. "gjenbrukbar"). Dette er den til hundre kroner. Noen som er prøvd den? Står at den absorberer 89-90 % av lyset utenfra. Virker som om det er ganske mye .... Goscinny 8443862[/snapback] Er ganske mye det, vanskelig å se igjennom.. Hvis man ikke skall anstrenge seg Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 går det an og sote plexi glass? knaskje kjøpe plexi morgen så, får se hva jeg gjør Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 går det an og sote plexi glass?knaskje kjøpe plexi morgen så, får se hva jeg gjør 8454045[/snapback] Det går ann ja Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vil ikke anbefale å stå under plexiplata med lighter, akkurat. Skal ikke mye til før det begynner å boble. Da tar det heller ikke lang tid før det å kjøpe toningsfilm er billigere enn hjemmesvidd Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vil ikke anbefale å stå under plexiplata med lighter, akkurat. Skal ikke mye til før det begynner å boble. Da tar det heller ikke lang tid før det å kjøpe toningsfilm er billigere enn hjemmesvidd Goscinny 8454618[/snapback] Det skal jo 105 grader til! Lenke til kommentar
fysj Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg har et forslag til deg, skylinepower: på noen billakkeringsverksteder blander de lakk og fyller på i spraybokser. hvis du spør VIRKELIG pent om du kan kjøpe en slik boks med 85-90% klarlakk og 10-15% svart, så kan det hende de gidder å blande og fylle det i en sprayboks for deg. burde ikke koste mer enn 200,- Det kan hende de har noen tips angående blandingsforhold også, jeg er ikke bombesikker på det forslaget jeg kom med De sprayboksene eksen min hadde på verkstedet hun jobbet på hadde utrolig bra dyser også. Hun brukte dem for å lakkere småskader på biler, og de sprøyter tilnærmet likt en sprøytepistol (ca 20-25 cm x 10 cm vertikalt sprøytebilde). kan komme med noen tips om selve lakkeringen med disse boksene hvis du får tak i dem. dette er nok en bedre løsning enn å legge på film fra biltema. jeg la på den lyseste filmen derfra på en bil, og det var veldig mørkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå