Gå til innhold

koster sote film? mye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Biltema har til femtilappen er denne, med andre ord ikke noe for oss. På bildet i katalogen så det ut som en vanlig rull. Dog er det noe rart. I katalogen ser filmen fin ut, mens på bildet til biltema virker det som den er rutete.

Dessuten er rullen på 50 x 300 cm, så en skulle ikke tro den skulle brukes til å tas av og på heletinden (ref. "gjenbrukbar").

Dette er den til hundre kroner. Noen som er prøvd den? Står at den absorberer 89-90 % av lyset utenfra. Virker som om det er ganske mye ....

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Den Biltema har til femtilappen er denne, med andre ord ikke noe for oss. På bildet i katalogen så det ut som en vanlig rull. Dog er det noe rart. I katalogen ser filmen fin ut, mens på bildet til biltema virker det som den er rutete.

Dessuten er rullen på 50 x 300 cm, så en skulle ikke tro den skulle brukes til å tas av og på heletinden (ref. "gjenbrukbar").

Dette er den til hundre kroner. Noen som er prøvd den? Står at den absorberer 89-90 % av lyset utenfra. Virker som om det er ganske mye ....

Goscinny ;)

8443862[/snapback]

Er ganske mye det, vanskelig å se igjennom.. Hvis man ikke skall anstrenge seg :ohmy:

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale å stå under plexiplata med lighter, akkurat. Skal ikke mye til før det begynner å boble. Da tar det heller ikke lang tid før det å kjøpe toningsfilm er billigere enn hjemmesvidd :p

Goscinny ;)

8454618[/snapback]

Det skal jo 105 grader til!

Lenke til kommentar

jeg har et forslag til deg, skylinepower:

på noen billakkeringsverksteder blander de lakk og fyller på i spraybokser. hvis du spør VIRKELIG pent om du kan kjøpe en slik boks med 85-90% klarlakk og 10-15% svart, så kan det hende de gidder å blande og fylle det i en sprayboks for deg. burde ikke koste mer enn 200,-

Det kan hende de har noen tips angående blandingsforhold også, jeg er ikke bombesikker på det forslaget jeg kom med :)

De sprayboksene eksen min hadde på verkstedet hun jobbet på hadde utrolig bra dyser også. Hun brukte dem for å lakkere småskader på biler, og de sprøyter tilnærmet likt en sprøytepistol (ca 20-25 cm x 10 cm vertikalt sprøytebilde). kan komme med noen tips om selve lakkeringen med disse boksene hvis du får tak i dem.

dette er nok en bedre løsning enn å legge på film fra biltema. jeg la på den lyseste filmen derfra på en bil, og det var veldig mørkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...