iMedia_4226 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Blir kicka hele tiden fordi latency er noen ganger oppe i 140 og noe. den ligger mer på 80 gjennomsnittlig, men blir kicka likevel for personen jeg styrer lagger hele tiden. de ber meg om å fikse ping, men jeg vet ikke hvordan man gjør det... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du kan prøve og skifte rates til: cl_updaterate 101 rate 25000 skriv det i konsollen(som du får opp med og trykke på | eller ~) Lenke til kommentar
Mikkel_H Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ikke glemm å stille: cl_cmdrate 101 (hvis du stiller cl_updaterate 101) cmdrate og updaterate bør ha samme verdi. Rate er fin mellom 20000-25000 på de fleste linjer. Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ville og sjekket at det ikke er linjen som er belastes av andre pcer. Har du noe som lastes ned på din egen PC. Ustabil ping kan og komme av at din pc kjører noen programmer i bakgrunnen som tar mye prosessor kraft. Da vil du se at FPS faller samtidig. (vet ikke om du kan se FPS i CS). Spiller du f.eks trådløst så får du fort lagg. Dårlig router. Eller rett og slett en ISP med dårlige linjer til den serveren du spiller på. Har du prøve andre servere for å se om du har like ujevn ping der? Jeg har og høy ping til enkelte servere. Til nederland ligger jeg på ca 67. Men varier i fra 65 til 69. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Og skru av alle nedlastingsprogrammer. Det sluker linja. ;D Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei Du kan jo også pinge routern/modemet ditt og se om det er der det dropper, og evt pinge uio eller hw evt ta også en tracert og å se hvordan pingen er ut på nettet. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) kort og greit: last ned "Traceroute 2007" kjør en tracert til server. Om signalet ditt er like idiotiskt som mitt: Helsingborg [sverige](bor her ja) -> Stockholm -> kjøpenhavn (danmark) -> Hamburg (4 hopp) -> enda en tysk by -> Amsterdam -> Kjøpenhavn -> ServetheWorld.com (Oslo) [CSS6.Hellfragger.no] = 80+ ping og 15% packetloss.... tips: ring ISP, be dem route rett. Endret 21. april 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå