Lovepump Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skal begynne på en diett der jeg skal bygge muskler og samtidig gå opp i vekt! Hvilke produkter annbefaler dere? Skal ha følgende produkter, men vet ikke hvilke som er best! kom gjerne med forslag og link! -Weight gainer -Langtidsvarende protein -noe karbo greier som gir meg energi.. Noe mer jeg trenger til den kuren!? =P Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skal begynne på en diett der jeg skal bygge muskler og samtidig gå opp i vekt! Hvilke produkter annbefaler dere? Skal ha følgende produkter, men vet ikke hvilke som er best! kom gjerne med forslag og link! -Weight gainer -Langtidsvarende protein -noe karbo greier som gir meg energi.. Noe mer jeg trenger til den kuren!? =P 8434603[/snapback] Anbefaler MAT, masse MAT! Når det gjelder produkter sier jeg som alltid: Optimum Nutrion 100% Whey Gold Standard Strawberry! Første proteinpulveret jeg noensinne kjøpte, klinte til med en pose på 4.7 KG her om dagen, helt fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå