Thor. Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Både jeg og min bror har samme problem. Tastaturet døde plutselig og vil ikke fungere uten at jeg formaterer pc en. Dette er veldig irriterende siden begge pc ene allerede er nyformatert og netopp har fått på plass de nødvendige programmer og spill. Tastaturet vi begge får problemer med er dette og det er i topp stand. Tastaturene fungerer bra og har vært problemfrie. Nå vet jeg ikke hva problemet er og jeg oppsøker dere... Hjelp? Lenke til kommentar
tosson Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hallo Kanskje batteriene? tosson Endret 21. april 2007 av tosson Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Tastaturet går på usb, mus bruker batteri. Kan også nevne at F Lock led en lyser når tastaturet er tilkoplet Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Er drivere/software for tastaturet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Ja men de har jeg ikke brydd meg om siden tastaturet fungerte, problemet oppstod etter en normal shutdown igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå