joakimhu Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Popstjernen Britney Spears jobber for tiden med å komme på rett spor med sangkarrieren sin. Les mer Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hva vil det egentlig si i praksis når Britney Spears jobber med sangkarrieren sin? Så vidt jeg vet har hun en boks som "synger" for seg (korrigerer pitch), produsenter som skriver alle låter og tekster, bakmenn som tar hånd om alle avtaler og promoterer, og personlige assistenter som ordner alt praktisk. For meg virker det som om det viktigste i Britney Spears' comeback består i å slanke seg. Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ... og få langt hår igjen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Heck yea. Dette var gode nyheter. Gleder meg til ny pop-musikk fra hun. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hehe. Sangkarriere. Hun sto eks. bare for 40 prosent av vokalen på sangen Toxic. Resten sto ei søt svenske for. Britney syntes det var helt greit hun :!: Som en påpekte, det hun kan gjøre er å gå ned i vekt og fikse på imaget sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg