Gå til innhold

Northern Strike, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg Northern Strike og er fornøyd med kjøpet hittill siden jeg ennå ikke har kommet over noen bugs for en gangs skyld.

Det at du kan få unlocks ved og oppfylle kravene til diverse badges er jo morsomt, istedet for at man må nå nye ranker, jeg har fått tak i noen nye unlock pga NS.

A-3 goliath er jo et utrolig morsomt kjøretøy når du vet hvordan og bruke det, det jeg liker best ved den er den fastmonterte superhagla jeg fikk 14 med bare den istad.

Speederen er nokså vanskelig og styre men har nok av ildkraft.

Men hva synes dere om Northern Strike, dere som har den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempe spill!

De klarte faktisk å lage et fremtids-spill som funker uten laser og zap zap!

NS er som "en mulig fremtid", alt utstyr og kjøretøy er realistisk i 2142 forstand. Men syns kanskje det var litt lite med bare 3 nye brett?

Kanskje på tide med en gratis oppdatering? Road to Jalalabad 2142 eller noe i den durn? :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

synes hele greia var bortkastet.. ok digger nye unlocks.. menjeg vil ha city maps!!

jeg digger ikkke tanks og greieer. jeg cil ha trange city maps hvor jeg kan scanne med min nye support dings og lobbe granater på fi...

skrevet midt på natta får unskylde skrive leifene..

men håper vi får flere infanteri kart. :ermm:

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Eneste jeg lurer litt på er revolver...150 år inn i fremtiden? wtf?

8580216[/snapback]

At infanterivåpnene vi ser i BF2142 ikke er så avanserte kan gjerne ha sammenheng med det faktum at våpnene må tåle store temperaturvariasjoner da miljøene gjerne varierer mellom arktisk kulde og ørkenvarme. Følsom elektronikk, som ofte er viktig for mer avanserte våpen (laser, partikkelstråler osv) tåler ikke nødvendigvis ikke kulde og varme like bra.

Det later til at prosjektilvåpen fortsatt er populært på slagmarken i denne fremtidsvisjonen, og en god gammeldags revolver fungerer fortsatt ganske bra som sekundærvåpen.

Lenke til kommentar

Prosjektilvåpen kan jeg forstå (hater "laser" og alt som ligner). Men m.t.p. allerede dagens teknologi så klarer man å lage 100% mekaniske våpen/pistoler som tåler ekstreme temperaturer. Hvorfor da begrense seg til den begrensede magasinkappasiteten en revolver gir?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...