DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ikke weird, bare riktig. 8442652[/snapback] Tok det fra Wikipedia så må vel være riktig. Men er jo ganske rart at når folk sier de tar chins tar de det med vanlig grep =/ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "Vanlig grep" ? 8443468[/snapback] Vanlig grep mener jeg et grep som ikke er motsatt vei. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "Motsatt vei"? Det hadde vært fint om du uttrykte deg litt mer presist Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "Motsatt vei"? Det hadde vært fint om du uttrykte deg litt mer presist 8443520[/snapback] Reverse grip? Med håndflaten mot deg? Bra nok forklaring? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "Motsatt vei"? Det hadde vært fint om du uttrykte deg litt mer presist 8443520[/snapback] Reverse grip? Med håndflaten mot deg? Bra nok forklaring? 8443564[/snapback] Nei, eg forstår ikkje heilt. Forklar igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tok det fra Wikipedia så må vel være riktig. Men er jo ganske rart at når folk sier de tar chins tar de det med vanlig grep =/ 8443395[/snapback] Ja, når du tar chins har du håndflatene mot deg, med pull ups har du håndflatene fra deg. Er det ikke det som har blitt understreket mange ganger? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ifølge Martin og siden hans + Wikipedia er chin up: Mens ifølge andre sider er chin up: Chin up. Endret 22. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Verdt å merke seg at Coopersguns kaller ALT for chinups, inkludert egentlige chinups som de reffererer til som: "Chin-up (Close grip, palm in)" Finst utallige artikler/program for å øke i chins og pullups som starter med nettop å presisere forskjellen på en chin up og en pull up, alle disse bruker de korrekte navnene, mens sider som ikke har tatt stilling til det, som t.d coopersguns, ofte "blander" eller finner på sine egne vrier. Er egentlig ikke så viktig, så lenge folk forstår, desverre er det ikke alltid folk forstår når de mener det omvendte av hva de sier Endret 22. april 2007 av PandaMartin Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Navnene går litt om hverandre, men Pandamartin sin kilde er riktig. Latterlig diskusjon, men rett skal være rett. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ja, da har vi fått diskutert det litt. Tilbake til mitt spørsmål: Når jeg trener (Løfter meg opp i en stang med håndflatene fra ansiktet) Spiller inge rolle hva det kalles. så merker jeg det mere i armene enn i ryggen. Hvorfor? Betyr det at jeg er for svak i ryggen så armene gjør jobben?? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ja, da har vi fått diskutert det litt. Tilbake til mitt spørsmål: Når jeg trener (Løfter meg opp i en stang med håndflatene fra ansiktet) Spiller inge rolle hva det kalles. så merker jeg det mere i armene enn i ryggen. Hvorfor? Betyr det at jeg er for svak i ryggen så armene gjør jobben?? 8445301[/snapback] Prøv å dra deg oppover med ryggen så mye som mulig og prøv et bredt grep. Endret 22. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå