Chasseur Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Unnskyld, bare måtte, litt gretten etter trening. Uansett, du er nok sjef du, siden vår alles kjære Dark Knight (ooh, scary) sier det. Men nå er det off to work. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Uhmhum. Uansett, noen andre enn meg og equilibrium som starter på påbygg nå i år? Jeg vet om ei jente som var treneren min i taekwondo, og det er den eneste jeg "kjenner". 9152884[/snapback] Yes, jeg gjør. Og anngående de karakterene; jeg kom inn på førsteinntaket uten rett på videregående skole (Jeg er 21). Så kravet er nok ikke all verden, nei Endret 9. august 2007 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Uhm, noen som egentlig har fått noe informasjom om når og hvor vi starter? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Såvidt jeg har fått med meg sto det mandag 20. august kl. 14.00 da jeg bekreftet skoleplassen på vigo.no. Hva har dere valgt som studiespesialisering? Tror jeg går for Rettslære, Engelsk og Psykologi. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Såvidt jeg har fått med meg sto det mandag 20. august kl. 14.00 da jeg bekreftet skoleplassen på vigo.no. Hva har dere valgt som studiespesialisering? Tror jeg går for Rettslære, Engelsk og Psykologi. 9265857[/snapback] Er psykologi studiespesialisering? Da jeg tok det i fjor var det bare valgfag.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Stemmer det! Er bare valgfag. Hvordan er psykologifaget på skolen? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Stemmer det! Er bare valgfag. Hvordan er psykologifaget på skolen? 9266935[/snapback] Greit nok, ble kjedelig etterhvert Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hva faen? Hvordan kan du velge det nå? Skjer med at jeg ikke får noe informasjon? WOO, nå fant jeg at det stod 14.00 ja. Nå er jo katta forholdsvis stort da men. GG for informasjon. Endret 12. august 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hva faen?Hvordan kan du velge det nå? Skjer med at jeg ikke får noe informasjon? WOO, nå fant jeg at det stod 14.00 ja. Nå er jo katta forholdsvis stort da men. GG for informasjon. 9267381[/snapback] WTF? Har du ikke fått brev? Fikk brev fra skolen i posten før helga.. Måtte velge studiespesialisering og levere til skolen senest 13. august, altså mandag(idag). Og hvor skal vi møte opp kl. 14? Utenfor? Eller wtf? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hm, kanskje en ide å sjekke posten jeg får. Alene hjemme i to uker gjør sitt angående orden på brev og lignende ææh, senest mandag 13. august. I feel owned! Endret 12. august 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha! Uten denne samtalen, det kunne skjedd en skandale. Hm, lurer på hvor kontoret som jeg skal levere dette inn til i morra ligger. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Haha! Uten denne samtalen, det kunne skjedd en skandale. Hm, lurer på hvor kontoret som jeg skal levere dette inn til i morra ligger. 9267696[/snapback] Uhm, altså, jeg skjønner ikke en drit. Jeg skal lever det selv? Hmph, monga opplegg. Men, ble litt lykkelig, jeg er jo ferdig med 1mx og engelsk, og tror jeg har hatt 5t med naturfag, men er litt usikker på om det var 3 eller 5 :/ Men så jeg må altså dra til Katta med arket da eller? Da ble det: 2MX 2FY Fransk C-språk og Psykologi på meg da. Endret 12. august 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Nja, står levert til skolen senest mandag 13.august... Sendte det ikke i posten selv, så må vel innom for å levere i morra. Faen, har du tenkt å stå på alt det der? Fysikk og Matte +Fransk? Privatist eller? Endret 13. august 2007 av Equilibrium Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mhm, virker jo logisk det. Da får jeg til og med kanskje snakke med en oppegående person, for å vite om jeg har gjort alt rett Begynner faktisk nesten å glede meg litt, og er nå innmari glad for at jeg tok engelsk valgfag forrige skoleår, så jeg slipper det nå Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du slipper altså vanlig matte/engelsk og naturfag? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Regner med det, i alle fall 1mx, engelsk, tror jeg slipper naturfag, er ikke helt sikker :/ Men tar jo 2mx og 2fy, så det skulle vel gjøre opp for noe av det Med andre ord er det bare norsk, gym og nyere historie jeg har med selve klassa, pluss de som har samme valgfag som meg :/ Endret 13. august 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hva har du gått før? Jeg har Gk og VK1 på byggfag. Har jo hatt 1mx og engelsk før jeg også.. Må så avgjort snakke med noen folk på skolen i morgen. Endret 13. august 2007 av Equilibrium Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg gikk på Media. Sikker på at du hadde 1mx, og ikke en 1m? For på yrkesfag har alle 1m, men 1mx er valgfritt. Tok engelsk i år, som valgfag. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Mener vi hadde 1mx, men mulig jeg er ute å sykler på den.. Fysikk og 2mx i tillegg blir for heavy for meg dette året.. Frykter at norsken kan bli tøff nok. Endret 13. august 2007 av Equilibrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå