Mr.SS Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Herregud for noe no good wannabe russ. Endret 4. mai 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg stemmer KattaLAN med DotA compo! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) I'm in. =) Nesset: Få elevrådet til å finansiere premier EDIT: Og hvordan går det med den nye garderoben? Endret 6. mai 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 I'm in. =) Nesset: Få elevrådet til å finansiere premier EDIT: Og hvordan går det med den nye garderoben? 8549591[/snapback] Joda, skal prøve å overbevise den gjengen om at LAN faktisk er en sosial aktivitet som bør finansieres. Tror det blir snakket til vaktmester veldig ofte om garderober.... Men det hjelper vel ikke.. skal det bli gjort noe må man vel gå på med hammer og spiker selv Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Herrefred. De vaktmesterne har jeg selv erfart førstehånds at ikke gidder å gjøre en damn shit. Det resulterte i at jeg og forumets mr_white måtte gjøre jobben selv i anledning Ibsen happeningen (vi rigget). Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Lurer på hva de får betalt for... Lenke til kommentar
mr_white Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det stemmer 100 % som ss sier at de vaktmesterne der på huset er fullstendig udugelige... Men når det gjelder dusjene så skulle jo selveste nestsjefen, Haakon, ta med seg den saken til høyeste nivå. Men det har desverre ikke skjedd noe ennå, så vi får heller mase litt på han. Endret 6. mai 2007 av mr_white Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Da ble jeg ferdig med en utrolig engelsk oppgave. SS, out! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Da ble jeg ferdig med en utrolig engelsk oppgave. SS, out! 8562052[/snapback] Ble seint på deg i natt, skjønner jeg Da er det bare å lade opp til nynorsk til i morra og samfunnslære til torsdag Det er ikke lenge til sommerferien heldigvis. Da kan lærere og udugelige vaktmestere få samle seg og planlegge neste år milt Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Så sant, så sant, dessverre. Godt at vi har fri i morgen da, det skal jeg ikke klage på Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Godt at vi har eksamen i morgen da Jaja, da kan jeg 4 av 7 kapittler i 2MX. Del vil jo si at jeg kan svare på 57% av oppgavene. Det skulle jo bli mellom en treer og en firer. Så regner jeg jo sikkert feil da, så da sier vi 30% rett svar. Da skulle jeg jo stå, med en treer, eller toer! Woho! Lenke til kommentar
drSolbakken Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Da mangler jeg bare 4 kapitler på norskboka .... takk for en super powerpoint Mr.SS , hjalp sykt på fysikkframlegget Lenke til kommentar
mr_white Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Bare så det ikke hersker noen tvil her; Solbakken fikk 5/6 på det foredraget. Han kicka ass Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Bare så det ikke hersker noen tvil her; Solbakken fikk 5/6 på det foredraget. Han kicka ass 8580141[/snapback] Ikke dårlig! Hyll Solbakken! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Tenkte det jeg møtte legge til et bilde fra en utrolig produktiv norsktime Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Vi trenger et Hamar-treff Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ja, ta en pils på siste indre eller lignende hadde jo vært alle tiders. EDIT: Slik som det Bergen treffet HW.no hadde på Egon Endret 10. mai 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Pizza på Nini, så pils for de som er gamle nok et eller annet sted? La deg til på msn jeg SS, la oss legge skumle planer sammen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Høres fantastisk ut. Kan sikkert ta med digitalkamera jeg og ta bilder Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Da tar jeg med speilrefleks sponset av Katta ;P Men, hvor fett hadde ikke det vært. Først dollyes/peppes og så får vi se hva kvelden blir etterhvert. Noen pils hadde ikke skadet i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå