aavks Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 men han ble litt sur en kjøretime, sa "du burde jo vite det da!, jeg har jo sagt det før" men han hadde ikke det men har ikke gjort så mye feil etter det. jeg betaler etter hver time jeg, står på det timekortet at man må det, men vet om flere som ikke gjør det. Noen som vet om man kan ta oppkjøring på en søndag? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Oppkjøring skjer bare fra Mandag - Fredag. Det er slik jeg har hørt Bjørn før ja Ikke gjør noen feil folkens En kamerat av meg sto på sitt mot Bjørn i en rundkjøring der Bjørn sa at han burde utnytte en luke. Altså kameraten mente han ikke ville greie det. Da klikket regelrett Bjørn og han vennen min fikk en skikkelig hårføner. Anbefales ikke! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bjørn er alle tiders kjørelærer. Han går aldri tom for gode vitser og gullkorn . Men han har sine stunder hvor det koker litt, men det er bare spontant med en gang. Skjønner at det til tider kan bli ganske lange dager for'n og det blir ikke bedre hvis det attpåtil er drittunger som sitter i førersete. Har aldri opplevd kluss med oppkjøringsdato, som jeg ser andre lengre oppi tråden har, men han har det tydeligvis ikke travelt. Kom jo aldri tidsnok når han skulle hente meg. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Når kommer Bjørn hjem fra ferie forresten? Endret 25. mars 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
aavks Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når kommer Bjørn hjem fra ferie forresten? Han har kommet hjem Lenke til kommentar
Husee Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nei, hva skjer? Snart helg Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som veit når russen herjer vilt? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Sånn ca en uke til 17 mai Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Okei, jeg er ny på Katta, så jeg lurer på hva som skjer egentlig? Hørt mange rykter. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Kan vel ikke si så mye annet enn at det blir en helvetes feiring Det er vel også ikke noe særlig å være på svartelista, tror kanskje russen i år blir litt slemmere XD Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 You bet! Er det noen som vet om et sted man får kjøpt skjegg, altså sånn man klistrer på. Skal se litt proft ut! Frisørsalong kanskje? Tusen takk for svar, kanskje jeg kan gi dere en hjelpende hånd hvis noe russ skal banke dere. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Den derre kiosken neden for ubåten/peppes og sånn? Selger masker og sånn skit, så de selger sikkert også løsskjegg. Men, noe sier meg at ikke det er så veldig bra kvalitet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vil ha kvalitet, gjerne så det ser ekte ut! Vil ikke ha noe løsskjegg som kunne fulgt med i et Donald Duck. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ain't enough time, son. Vi snakker førstkommende onsdag. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som er ladd for russeslipp da? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva syns mennesker om russetiden fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå