Husee Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg var siste som kom inn i år i fjord) med 4,775 : ) Så det er bare og stå på. Vil du hardt nok så kommer du nok inn! Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå får dere stikke ut og høre Spinnvill på MK-radioen! Sitter i studio, og er på om 5 min. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dere må hjelpe meg her folkens. Vi har fått en norsk stiloppgave som nesten tar livet av meg: "Interessen for mystikk er stor i vår tid. Gi noen eksempler på dette. Hvorfor tror du så mange er opptatte av slike fenomen? Skriv en artikkel?" Noen som har noen tanker rundt dette? Jeg sliter helt sinnsykt med å komme opp med noe bra. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Enkelt. Mystikk er et tema som interesserer meg stort. Start artikkelen med å nevne mystikk revolusjonen som kom med X-Files tidlig på 90-tallet, her i norge via TV2. Senere kan du nevne senere medier som tar opp temaet mystikk som f.eks. LOST. Grunnen for at folk er interesserte i dette er pga TV er lett underholdning, men viktig å ikke henge seg opp for mye i dette, Mørch. Nå går du videre til store myter som f.eks. Atlantis, spøkelser og det okkulte samt troen på UFOer. Begrunn interessen for dette hovedsaklig med at mennesker har et behov (vitenskapelig bevist) for å være interessert i ting som nødvendigvis ikke er sant, men som er stort og episk og har muligheten for å være ekte og riktig, likevel. I tillegg nevn tilbake på TVseriene og påvirkning gjennom media, ikke minst. Bøker kan også nevnes. Dette greier du nok kjempebra, er jo en konge oppgave Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Alltid morsomt å gi tips til slike oppgaver. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg får si som en av Harald Eia sine skikkelser. "Den lille gangetabellen er full av overraskelser, full av spenning, MYSTIKK, humor ikke minst!..." Kanskje noe å gripe tak i der mørch http://www.youtube.com/watch?v=liPHRjsWKag 00:48 ^^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg og Mørch brukte akkurat ITtimen til å se Episode 1 og 2 av Ut i vår hage 2. Fyfaen det er så mooooro Lenke til kommentar
Husee Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 wow, da er første ordentlig kamera handlet Canon 20D. Batteriet er bare tappet en gang Laderen var ikke engang tatt i bruk. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du gjorde nok et kupp der, Huse. Gleder meg til å prøve yndlingen i morra! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hva tenker kattaelevene om valget i USA? VS Selv holder jeg en knapp på Obama Uten å bry meg så altfor mye ^^ Bildet av Barack Obama og Hillary Clinton forøvrig. De to største profilene. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 har ikke gått inn for å følge med, men med det lille jeg har fått med meg virker jo John McCain ok : ) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 John McCain? Unnskyld meg, men det tror jeg ikke er et bra valg. Krigsveteran fra Vietnam som garantert er en krigshisser som George W. Bush. Tro meg, USA trenger ikke en ny sistnevnte! Derimot, Barack Obama, han tror jeg er et smart valg. Han har jeg tro på kan skape en ny positiv trend slik som John. F. Kennedy gjorde i sin tid. Vi får jo snart vite om han blir demokratenes kandidat. Can't stop Barack. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 John McCain? Unnskyld meg, men det tror jeg ikke er et bra valg. Krigsveteran fra Vietnam som garantert er en krigshisser som George W. Bush. Tro meg, USA trenger ikke en ny sistnevnte! Derimot, Barack Obama, han tror jeg er et smart valg. Han har jeg tro på kan skape en ny positiv trend slik som John. F. Kennedy gjorde i sin tid. Vi får jo snart vite om han blir demokratenes kandidat. Can't stop Barack. Når det gjelder Bush så var han fokusert på å konsentrere seg om innenriks, men så fikk han 9/11 rett i fanget. Jeg liker ikke måten Obama er på.. og hvertfall ikke nettsiden hans, det første bildet var bare latterlig ^^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Kan du forklare det? Det sier meg ikke så mye at du ikke liker måten han er på. Det at bildet Lino postet av Obama er latterlig fant jeg litt ironisk, Nesset. Endret 28. januar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det var ikke det Lino postet jeg sa var latterlig, det var det forferdelige familiebildet på siden hans... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Det kom ikke fram slik i posten, så det var dårlig norsk fra din side. Uansett, vi fikk en morsom sammenligning . Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Haha, der fikk du satt skapet på plass Mr. Kvernmoen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe. Ingen slår meg i politiske diskusjoner . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå