reds Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ah, jeg har lyst på et hvitt bakgrunnslerret. Driver og mekker hjemmestudio. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke tenk på å stjel det som er på skolen i allefall. Det er så nedtråkket av folk som har gått der med sko, så det er ikke lenger hvitt :/ Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) =O Tenker jeg mekker noe eller napper noe fra eBay. Endret 17. januar 2008 av Marius E Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hva skal egentlig dere der borte på katta gjøre på mandag og tirsdag? jeg og noen folk fra ankern skal vise frem hva vi gjør i prosjektfaget (lyd og lys for min del) til andre skoler som kommer på besøk. Skal bare sitte der hele dagen :\ såååå, skal dere ha vanelig skole ? Endret 17. januar 2008 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Når blir karakterene lagt ut på skolearena?!?! Greier ikke å bli holdt på pinebenken lenger! Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vil også ha karakterer. =/ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Herregud. Jeg fikk 4 i ballspill. Forvent at jeg tar en samtale med Roy. Jeg finner meg ikke i å bli slått av folk som jeg anser meg på samme nivå med med 1 eller 2 karakterer. Hvis du får 4 Lino så blir du med på den samtalen. Ellers er jeg så og si strålende fornøyd med karakterene mine. Endret 18. januar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Husee Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 herre jesus, fikk faen ikke karakter i Norsk eller Engelsk, jævla hestkuuk av en lærer. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har ikke fått noen karakterer jeg tror jeg. Fikk i allefall ikke på skolen, og sto heller ingenting på skolearena. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Herregud. Jeg fikk 4 i ballspill. Forvent at jeg tar en samtale med Roy. Jeg finner meg ikke i å bli slått av folk som jeg anser meg på samme nivå med med 1 eller 2 karakterer. Hvis du får 4 Lino så blir du med på den samtalen. Ellers er jeg så og si strålende fornøyd med karakterene mine. Hehe, fikk 5. Men jeg synes du skal ta deg en prat med Roy. Ikke bare for din egen skyld men for andres også. Flere som ble urettferdig vurdert. Men du må huske på at dette bare er 1.termin. Bedre å gå opp til 5 i 2.termin. Den greier du så sant jeg liker pizza med pepperoni på. Har ikke fått noen karakterer jeg tror jeg. Fikk i allefall ikke på skolen, og sto heller ingenting på skolearena. Gjorde det ikke for meg heller, men du må snakke med kontaktlæreren din. Han vet alt du trenger å vite Lenke til kommentar
aavks Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg hørte av Roy, av en eller annen grunn at det var en som fikk 6 i ballspill Hvem var den heldige da? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var og besøkte skolen deres i dag. Den var sykt fin! Har til dags dato rundt 4,78 i karaktersnitt. Holder det til å komme inn på MK? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Latterlig opplegg nå om dagen med tanke på bytting av 4.økt med 3.økt pga åpen dag. Møteøkta kunne ha vært flytta til helt på slutten av dagen istedet for midt på dagen! Jeg som mange andre har fri i møteøkta og må derfor overvære den økta samt matfri før neste undervisningsøkt kommer. Hadde denne møteøkta vært flyttet som siste økt for dagen hadde vi jo kunnet dratt hjem tidligere. Merkelig oppsett. Sitter med litt informasjon om at dette har vært diskutert, men avslått av merklige grunner... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Dette kom som et sjokk på meg rett før den nye timeplanen skulle tiltre. Utrolig dårlig informert. Her må skolen ta selvkritikk. Det med at vi ikke har fri til slutt er dumt, da foretrekker jeg heller en lang friøkt som vi hadde. Life is a game. Let's play. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var og besøkte skolen deres i dag. Den var sykt fin! Har til dags dato rundt 4,78 i karaktersnitt. Holder det til å komme inn på MK? Umulig å vite. Bare søk og håp på det beste, og velg noe som kan være like aktuelt på andre valg. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var og besøkte skolen deres i dag. Den var sykt fin! Har til dags dato rundt 4,78 i karaktersnitt. Holder det til å komme inn på MK? Umulig å vite. Bare søk og håp på det beste, og velg noe som kan være like aktuelt på andre valg. Noen som vet hva grensen for å komme inn har vært årene før da? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vet ikke hvordan det var ifjor, en året før der var siste mann som kom inn på 4.5 Lenke til kommentar
vcx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Vet ikke hvordan det var ifjor, en året før der var siste mann som kom inn på 4.5 Jeg får vel bare jobbe som en hest da Endret 21. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 I år var det 4,8 som var grensa. Vi har en 3,6-gutt, men han kom inn pga. krøll med venteliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå