Chasseur Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Skal forhåpentligvis gå Allmennfaglig påbygg der neste år. Jobbet forresten som murerlærling i høst.. Drev å la skifer på det nye bygget som åpnes neste år. Blir fett å skryte på seg at akkurat denne har jeg lagt :!: 8494956[/snapback] Da er det mulig at vi starter i samme klasse Gruer meg litt til å gå påbygg, ser for meg klasser med 80% jenter fra storhamar som går i buffallosko og miss sixty bukser Det kan bli hardt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 haha, ingen som blir igjen på media eller Eirikeb? Synes jeg hører at flere skal gå påbygg i stedet. (vk2 på media er vel bare påbygg + noen fag ellers uansett men?) Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Skal forhåpentligvis gå Allmennfaglig påbygg der neste år. Jobbet forresten som murerlærling i høst.. Drev å la skifer på det nye bygget som åpnes neste år. Blir fett å skryte på seg at akkurat denne har jeg lagt :!: 8494956[/snapback] Da er det mulig at vi starter i samme klasse Gruer meg litt til å gå påbygg, ser for meg klasser med 80% jenter fra storhamar som går i buffallosko og miss sixty bukser Det kan bli hardt. 8502728[/snapback] Legg til felleskjøp-capsen, så er beskrivelsen fullkommen Edit: no offense med det, det er bare så typisk Endret 30. april 2007 av Dark Knight Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 haha, ingen som blir igjen på media eller Eirikeb? Synes jeg hører at flere skal gå påbygg i stedet. (vk2 på media er vel bare påbygg + noen fag ellers uansett men?) 8503337[/snapback] Tja, er vel media med mindre medietimer og mer norsk, ikke matte og engelsk og de greiene der, tror jeg. Er ikke helt sikker egentlig, må uansett gå påbygg for å få 3mx og 2fy, så da ble det påbygg for meg. Men ja, tror klassa blir på åtte/ni stykker x) Skal forhåpentligvis gå Allmennfaglig påbygg der neste år. Jobbet forresten som murerlærling i høst.. Drev å la skifer på det nye bygget som åpnes neste år. Blir fett å skryte på seg at akkurat denne har jeg lagt :!: 8494956[/snapback] Da er det mulig at vi starter i samme klasse Gruer meg litt til å gå påbygg, ser for meg klasser med 80% jenter fra storhamar som går i buffallosko og miss sixty bukser Det kan bli hardt. 8502728[/snapback] Legg til felleskjøp-capsen, så er beskrivelsen fullkommen Edit: no offense med det, det er bare så typisk 8503369[/snapback] Takk skal du ha a gitt. Gleder meg virkelig nå! Foresten, noen som vet hvor påbygg ligger i nybygget? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Da fikk jeg endelig hilst på deg Eirik! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Skal forhåpentligvis gå Allmennfaglig påbygg der neste år. Jobbet forresten som murerlærling i høst.. Drev å la skifer på det nye bygget som åpnes neste år. Blir fett å skryte på seg at akkurat denne har jeg lagt :!: 8494956[/snapback] Da er det mulig at vi starter i samme klasse Gruer meg litt til å gå påbygg, ser for meg klasser med 80% jenter fra storhamar som går i buffallosko og miss sixty bukser Det kan bli hardt. 8502728[/snapback] Fett! Ja, hm.. Lurer på hva slags folk som vi kommer i klasse med. Etter ryktene jeg har hørt, er det slettes ikke så få fine på Katta for tiden, men. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Da fikk jeg endelig hilst på deg Eirik! 8509546[/snapback] Haha, du er Sigurd ja. Det viste jeg ikke, satt her å tenkte i ti minutter før jeg forstod at du er du ;P (samt at det tok litt tid å huske at jeg traff deg..) snipsnap! 8494956[/snapback] snip! 8502728[/snapback] Fett! Ja, hm.. Lurer på hva slags folk som vi kommer i klasse med. Etter ryktene jeg har hørt, er det slettes ikke så få fine på Katta for tiden, men. 8509957[/snapback] Ikke så fine hva? Skifer? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hehehe. Tror han mener det motsatte kjønn; damer Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hehehe. Tror han mener det motsatte kjønn; damer 8512016[/snapback] Er det motsatt kjønn for deg? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Haha Nesset Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Heh. Mente damer ja. Glemte noe i den setningen gitt. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Huff, da er det på'n igjen. God trøst og vite at jeg kune skal på skolen i dag og i morgen i løpet av to uker. Herlig tanke. (Men tanke på eksamen om akkurat en uke ødelegger rimelig mye!) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 I løpet av to uker? Fytti grisen, skal si det er forskjell på allmenn og medielinja Moro for deg da. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Studiedag på fredag og mandag, tirsdag drar klassa til Bergen på skoletur, jeg har eksamen i matte på onsdag, så jeg kommer etter på onsdagen. Får fri på tirsdag, da skolen ikke gidder å sette inn en vikar for meg i åtte timer, regner jeg med. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Hva skal dere i bergen? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Hva skal dere i bergen? 8533600[/snapback] Bruke de 40-50000 kronene vi tjente på skolekatalogen? :/ Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Høres bra ut! Noen som vet når terrordagen er? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Høres bra ut! Noen som vet når terrordagen er? 8536199[/snapback] Spiller det noen rolle? Russen på skolen vår virker da fullstendig harmløs... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Høres bra ut! Noen som vet når terrordagen er? 8536199[/snapback] Spiller det noen rolle? Russen på skolen vår virker da fullstendig harmløs... 8536439[/snapback] Tja, spørs hvordan det blir når de "har lov" til å gjøre noe... Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg ble bare flau når jeg så russen hadde krig med to små kids utafor sør bygget i dag. Russen ble grise eid liksom. Endte opp med at det var russen som ble dynka ned og måtte stikke av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå