Mr.SS Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=882916&hl= Nå kan filmen lastes ned FOLKENS ! Gleder meg mildt sagt til å høre tilbakemeldinger! God Jul! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 lastes ned as we speak. Kommer vel edit etterpå God jul ja Lenke til kommentar
Husee Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Skal bli morro og se! håper dere har betalt for musikken på den traileren? Trygve er vell ikke så streng på tono som mange av de andre lærerne på mk er.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Skal bli morro og se!håper dere har betalt for musikken på den traileren? Musikk på traileren? Sry bro, I don't follow ya Lenke til kommentar
Husee Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 http://www.sigssoft-film.com/FILM/Skogsdauden.avi Mulig det er hode mitt, men jeg syns det høres ut som musikk : p Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bra film da, det skal dere ha ene skuespilleren er jo søskenbarnet mitt, så det gjorde det jo ekstra morsomt Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gleder meg jeg nå sigurd-kjekken. Men foresten, hvem har laget "coveret"? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) It's been made by the Doc. (Mattias Solbakken). Mulig det er hode mitt, men jeg syns det høres ut som musikk : p Heheh . Men hva mener du med musikk på trailer? Bra film da, det skal dere ha ene skuespilleren er jo søskenbarnet mitt, så det gjorde det jo ekstra morsomt Ok. Hvilken skuespiller? Takk for omtale . Morsomt hvis noen gidder å skrive en fyldig omtale! Endret 22. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Lise Karlsen skulle gjerne ha skrevet en fyldig omtale altså, men er veldig dårlig på sånt.. har i alle fall ingenting å si på videoredigeringen.. Storyen er typisk sånn film, men jeg blir i alle fall aldri lei det. var i allefall morsomt å se på Endret 22. desember 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Takk skal du ha Theodor Karlsen Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Thomas, takk haha Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Theodor Karlsen! HAHA :!: Krampelatter for øyeblikket xD Endret 22. desember 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe. Tok og prøvde meg på en storeslem-gjetting der. Jeg fikk feil som antatt. . Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Haha, det gjør ingenting Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe, laster ned nå. Får vel titte på den i natt eller i morgen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Gleder meg til å høre hva du har å si, Espen. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=882916&hl= Nå kan filmen lastes ned FOLKENS ! Gleder meg mildt sagt til å høre tilbakemeldinger! God Jul! veldig god film, slår definitivt endel av de andre filmene jeg har sett i det siste keep up the good work Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Morro film Men for å gi litt konstruktivt så var det jo et par stygge feil(som lett kunne vært fikset). Lys i forhold til hvor langt i filmen det er(plutselig var det mørkt også lyst igjen uten at det hadde gått noe mer tid, hvis jeg forsto riktig), den digitale-zoomingen(det gjorde nok bildeutsnittet/ene bedre, men det synes for godt på kvaliteten) og skuespillerprestasjonene og manus var vel som så, men jeg vet hvordan det er å bli plassert forran kamera selv uten så mye trening Bra bruk av lyd som virkemiddel(selv om jeg syntes bakgrunsusikken i starten ikke fungerte så bra) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Lysforholdene skyldes tidsskjemaet våres som var utrolig innskrenket, hvis ikke det hadde vært et problem ville lysforholdene sannsynligvis vært optimale. Digital zoom er pga. noe kamerautstyr som ble med på slutten der . Skuespillerprestasjonene synes jeg var bra, men jeg vet hva du mener, og vi skal jobbe sterkt videre med dette. Med manus, mener du historie eller dialog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå