Mr.SS Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hyggelig at du bringer opp navnet mitt til diskusjon altså ss, men beskjeden som jeg er så skal jeg overlate det til andre.. For å bringe diskusjonen et skritt videre; filmen din var helt knall! Noe av det beste jeg har sett på lenge;D Det var virkelig hyggelig. For de som ikke helt vet hva vi snakker om så har jeg produsert en film i mediekunnskap nå sammen et klippe andre (inkl. broren til "milt"). Navnet på filmen er Skogsdauden og jeg gir link her snarlig for nedlastning Lenke til kommentar
Husee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Er det D70s på skolen? Trodde det bare var D40, jeg Vi på medier har i allefall tilgang til D70 kameraer Ahh, okey. Har bare sett fjollete 91-jenter med D40, jeg hahaha Milt Vet hvem du snakker om. Kamp om og få en av de få D70´ne hver gang vi har foto Men ska vi låne med oss de hjem må vi vell drasse rundt med den "lille" kofferten? For de som ikke helt vet hva vi snakker om så har jeg produsert en film i mediekunnskap nå sammen et klippe andre (inkl. broren til "milt"). Navnet på filmen er Skogsdauden og jeg gir link her snarlig for nedlastning Dere som lager film sammen med Trygve? Endret 18. desember 2007 av Husee Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Dere som lager film sammen med Trygve? Stemmer! Endret 19. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men ska vi låne med oss de hjem må vi vell drasse rundt med den "lille" kofferten? Kan jo bare ta en spansk en og legge kofferten i skapet eller noe, mens du bare slenger kamera i sekken Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Ahh, okey. Har bare sett fjollete 91-jenter med D40, jeg Ja, vi har nok av den sorten.. - Den koffert-planen hadde vært veldig god hvis den hadde fått plass i det enormt store skapet, ja. :!: Endret 19. desember 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ahh, okey. Har bare sett fjollete 91-jenter med D40, jeg Ja, vi har nok av den sorten.. - Den koffert-planen hadde vært veldig god hvis den hadde fått plass i det enormt store skapet, ja. :!: Faen marius starter vi ikke 12 i dag a?? Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Joda. Aina sov over, så vi stod opp sammen. Gjør ferdig film nå, vettu. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Joda. Aina sov over, så vi stod opp sammen. Gjør ferdig film nå, vettu. åja, ja nå begynte jeg og lure litt : p Men Simen, vet du om man kan låne med seg kamera bare for og ta bilder, liksom. Uten og ha noen oppgave eller noe? Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du Marius, vi trenger vel strengt tatt ikke Macen i dag? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du Marius, vi trenger vel strengt tatt ikke Macen i dag? Niks Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva skal vi egentlig i dag? : p Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Dere kan fint ta med dere kamerane hjem, for å ta bilder. Er vel bare å snakke med en lærer, så bruke det hemma datasystemet? Var i allefall sånn :-) MR.SS: Jeg vil ha link nu! Endret 19. desember 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette er Eirikeb! Se hvor søt han er, folkens <3 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Har hatt litt problemer med å konvertere den til riktig 16:9 format på Xvid. Prøver å løse dette problemet, "as we speak". Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men Simen, vet du om man kan låne med seg kamera bare for og ta bilder, liksom. Uten og ha noen oppgave eller noe? Har ikke peiling, jeg. Har aldri lånt kamera på skolen før. Eller jeg gjorde det i grunnkurs før jeg kjøpte meg D70 selv. da hadde de 5-6 år gamle Konica Minolta kompaktkameraer til utlån. Da var det hæla i taket og tenna i tapeten for de fleste av oss Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Meg Simen eller Milt-Simen? Men det er bare å låne ja. Beep'n på utstyrsrommet, også få en lærer til å godkjenne den(Det gjør de med det kortet dems). Mulig du trenger underskrift av foreldre også, men jeg dret i det de få gangene i fjor. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Finn et litt eldre bilde neste gang nesset, da kan vi jo nesten risikere at folk skjenner meg igjen! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skal se om jeg finner Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Meg Simen eller Milt-Simen? Woops , kan hende jeg forveksla litt her nå ja Lenke til kommentar
Husee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Meg Simen eller Milt-Simen? Woops , kan hende jeg forveksla litt her nå ja Mente Gakkakk ja, men samma det. Fikk det svaret jeg ville ha unaz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå