reds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sitter med "Det beste av Espen Eckbo" her jeg også. Julegave til fattern. Ripper og deler du, Huse? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) haha Tidenes fotograf værtfall! Var det ikke der du sa en halvtime før, "Bare bruk kamera men ikke ta bilder av meg" Jeg som var på skjermen på fredag er vell skånet for bilde? jeg fikk ikke med meg det, så du er ikke skånet Skuffende. Men du har ikke kunne unngått og sett Krydr plakaten som henger overalt : S huffåhuff Endret 17. desember 2007 av Husee Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Sitter med "Det beste av Espen Eckbo" her jeg også. Julegave til fattern. Ripper og deler du, Huse? Sef ;D fy faen ler like godt hver gang jeg ser den filmen! Edit: Ble dobbeltpost detta. Endret 17. desember 2007 av Husee Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 haha Tidenes fotograf værtfall! Var det ikke der du sa en halvtime før, "Bare bruk kamera men ikke ta bilder av meg" Jeg som var på skjermen på fredag er vell skånet for bilde? jeg fikk ikke med meg det, så du er ikke skånet Skuffende. Men du har ikke kunne unngått og sett Krydr plakaten som henger overalt : S huffåhuff Har vel sett at det har vært noe ^^ Går fort forbi, egentlig... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Marius E! Sjekka Deviantart! Herlige bilder du har! Trykk opp de og heng rundt på skolen! og btw, lær meg! Endret 17. desember 2007 av CNesset Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Takker. Bare å skaffe seg et kamera og leke seg litt rundt, så kommer det av seg selv. Det er jo så klart en god egenskap å kunne se komposisjoner også, da. Dette var forresten et satans godt innlegg. *humre* Endret 17. desember 2007 av Marius E Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Takker. Bare å skaffe seg et kamera og leke seg litt rundt, så kommer det av seg selv. Det er jo så klart en god egenskap å kunne se komposisjoner også, da. Bare og bare du liksom : P Ikke bare bare når man skal ha alt annet også.. Jeg må seriøst skaffe meg en jobb så jeg får meg et kamera snart! Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nja, det er bare å ønske seg prioriteringer til jul! : ) Det er det eneste som hjelper, er jeg redd. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nja, det er bare å ønske seg prioriteringer til jul! : ) Det er det eneste som hjelper, er jeg redd. Jeppjepp ;D Sjekk detta, det hadde vært noe! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har jo en D80 jeg leker med! men er forholdsvis fersk ^^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da er det bare å kjøre på. Men jeg tar kvelden, jeg. Lang dag i morra med innspurt på filmredigering. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Dagens innslag er av en som ikke akkurat er så veldig aktiv, men likevel har tittet innom. Dag Fredrik Vold kjent som mr_white Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 -snip- jeg fikk ikke med meg det, så du er ikke skånet Skuffende. Men du har ikke kunne unngått og sett Krydr plakaten som henger overalt : S huffåhuff Haha, du som ser ut som en liten sinne nordlending som ikke vet hvilken vei peaetegnet skal holdes? Bortsett fra det er faktisk plakaten ganske fet. Lenke til kommentar
mr_white Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hyggelig at du bringer opp navnet mitt til diskusjon altså ss, men beskjeden som jeg er så skal jeg overlate det til andre.. For å bringe diskusjonen et skritt videre; filmen din var helt knall! Noe av det beste jeg har sett på lenge;D Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hyggelig at du bringer opp navnet mitt til diskusjon altså ss, men beskjeden som jeg er så skal jeg overlate det til andre.. For å bringe diskusjonen et skritt videre; filmen din var helt knall! Noe av det beste jeg har sett på lenge;D Det var en sjelden kar å se her! Ikke verst *vill jubel* Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takker. Bare å skaffe seg et kamera og leke seg litt rundt, så kommer det av seg selv. Det er jo så klart en god egenskap å kunne se komposisjoner også, da. Bare og bare du liksom : P Ikke bare bare når man skal ha alt annet også.. Jeg må seriøst skaffe meg en jobb så jeg får meg et kamera snart! Du kan jo låne D70/40's av skolen også. Jeg derimot leker med pappas gamle analoge speilrefleks om dagen. Analogt er gøy Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det D70s på skolen? Trodde det bare var D40, jeg Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takker. Bare å skaffe seg et kamera og leke seg litt rundt, så kommer det av seg selv. Det er jo så klart en god egenskap å kunne se komposisjoner også, da. Bare og bare du liksom : P Ikke bare bare når man skal ha alt annet også.. Jeg må seriøst skaffe meg en jobb så jeg får meg et kamera snart! Du kan jo låne D70/40's av skolen også. Jeg derimot leker med pappas gamle analoge speilrefleks om dagen. Analogt er gøy Snakk med Jan i min klasse om slike ting! De er gamle, og helst Leica! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det D70s på skolen? Trodde det bare var D40, jeg Vi på medier har i allefall tilgang til D70 kameraer Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det D70s på skolen? Trodde det bare var D40, jeg Vi på medier har i allefall tilgang til D70 kameraer Ahh, okey. Har bare sett fjollete 91-jenter med D40, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå