Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) For de av dere som ikke helt vet hvem er hvem her så vil jeg komme med en bildeserie av profilerte debattanter på denne posten. Først ut er: Christian Nesset kjent som CNESSET OG Simen Mørch kjent som Simen_M Endret 17. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) La ikke det til i ligningen siden du er en religiøs mann. Så du kan fortsatt svare på spørsmålet! Jeg hadde ikke hatt mulighet til å si noe til han, eller noen andre levende på jorden. Endret 17. desember 2007 av CNesset Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du gadd ikke å spa opp et litt bedre bilde av meg enn det der da Sigurd? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 La ikke det til i ligningen siden du er en religiøs mann. Så du kan fortsatt svare på spørsmålet! Jeg hadde ikke hatt mulighet til å si noe til han, eller noen andre levende på jorden. Jeg mente aldri at du skulle "kontakte" morderen. Du hadde neppe sagt at han var en trivelig mann da du snakket med andre i himmelen. Det som var poenget. [...]. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) DAGENS INNSLAG. Ingen ringere enn LINO Dolva kjent som wurrzagh Endret 17. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Du gadd ikke å spa opp et litt bedre bilde av meg enn det der da Sigurd? Beklager, Mørch Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du eide meg nå Men han har vel hatt et flertall i senatet for det meste? Og ikke bare han som har gjort ditt og datt... Og jeg har hørt at han er en hyggelig fyr, og det teller : ) Hater når folk avslutter med smilefjes, klarer aldri å bestemme om det er ironisk eller ei. Jeg driter lang vei i om han var hyggelig, han er direkte og indirekte skyld i ufattelig mye dritt og møkk rundt om kring. Men ferdig med den debatten Hvorfor er det ikke bilde av meg da, jeg som er så kjekk SS? Du burde foresten lære deg å bruke pen tool, helst i indesign, så du kan dypetse ordentlig Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når er det sjefen sjøl skal i ilden? Du eide meg nå Men han har vel hatt et flertall i senatet for det meste? Og ikke bare han som har gjort ditt og datt... Og jeg har hørt at han er en hyggelig fyr, og det teller : ) Hater når folk avslutter med smilefjes, Det gjør jeg og! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Du eide meg nå Men han har vel hatt et flertall i senatet for det meste? Og ikke bare han som har gjort ditt og datt... Og jeg har hørt at han er en hyggelig fyr, og det teller : )[ Hater når folk avslutter med smilefjes, klarer aldri å bestemme om det er ironisk eller ei. Jeg driter lang vei i om han var hyggelig, han er direkte og indirekte skyld i ufattelig mye dritt og møkk rundt om kring. Men ferdig med den debatten Hvorfor er det ikke bilde av meg da, jeg som er så kjekk SS? Du burde foresten lære deg å bruke pen tool, helst i indesign, så du kan dypetse ordentlig Var lettere useriøst, men ja, jeg burde lære meg det. . Kommer bilde snart Eirik! Når er det sjefen sjøl skal i ilden? Sjefen sjøl? Gjetter på at der meg du mener Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når er det sjefen sjøl skal i ilden? Det får vel vi andre stå for? Noen som har et "bra" bilde? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Her er han! Kjekk som få! Endret 17. desember 2007 av CNesset Lenke til kommentar
FredrikE Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Nydelig bilde av Sigurd der EDIT: Kan jo ikke glemme Lino heller! Endret 17. desember 2007 av FredrikE Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Dere småungene får legge ut noen bilder av dere selv også, nå som vi store gutta driver og legger ut som bare det. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Marius E - også kjent som Marius: Tidenes bilde da xD Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) haha Tidenes fotograf værtfall! Var det ikke der du sa en halvtime før, "Bare bruk kamera men ikke ta bilder av meg" Jeg som var på skjermen på fredag er vell skånet for bilde? Endret 17. desember 2007 av Husee Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 "Du kan låne kameraet så lenge du ikke tar bilder av meg når jeg sover" Yeah, right! Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 haha! Nå ligger jeg med macen på ene låret og "Det beste av Espen Eckbo" på den bærbare dvd´n xD Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 haha Tidenes fotograf værtfall! Var det ikke der du sa en halvtime før, "Bare bruk kamera men ikke ta bilder av meg" Jeg som var på skjermen på fredag er vell skånet for bilde? jeg fikk ikke med meg det, så du er ikke skånet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå