reds Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har hørt rykter om at det blir et nyttårsball den 18. januar! Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har hørt at det blir litt tidligere.. Men kan nok ikke bekrefte noe enda.. Kan spørre Mattis når jeg kommer på skolen igjen, han er i komiteen Lenke til kommentar
Husee Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har hørt rykter om at det blir et nyttårsball den 18. januar!Noen som kan bekrefte? Jeg kan bekrefte.. Thea i 1MKB er med i komiteen.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 2MKB, Marius? Hører også snakk om at det bare er plass til 700.. Første mann til mølla-system? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke pirk. Har spilt GH3 i hele kveld : p Jepp, stemmer visst det. Ikke lov og ta med seg noen heller . :/ Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hva er det de tenker med, egentlig? Det er jo dobbelt så mange elever som ønsker å være med! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tenkte på akuratt det samme, Marius... :S de burde da kunne finne ett litt større loka eller noe? : \ Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lukter katastrofe hvis de ikke finner på noe lurt her.. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Lukter katastrofe hvis de ikke finner på noe lurt her.. Står det isåfall i stil med skolen da (A) Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Spent på hvordan de har tenkt å få til en rettferdig ordning på hvem som får gå, gitt. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De tenker at av erfaring ønsker ca. 20-30% av elevene å være med.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Kan du svare, Christian, på de to siste postene på side 31 (forrige side) !!? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De tenker at av erfaring ønsker ca. 20-30% av elevene å være med.. Det var akkurat det de gjorde på STAVIS i år også. Noe som resulterte i at dobbelt så mange meldte seg på i forhold til dems beregninger.. Så i dag blir det holdt et juleball på Sagbladfabrikken hvor det vil være STINN brakke. Lenke til kommentar
aavks Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hvor skal det være? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hvor skal det være? Les poste 1 gang til Så i dag blir det holdt et juleball på Sagbladfabrikken hvor det vil være STINN brakke. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er vel ikke noe negativt? Det er det vel :-) Å være ansatt av en verdens største massemordere og inkompetente ledere kan neppe ansees som en stor prestasjon? Studiedag i morgen, woho :-) Inkompetent er han vel ikke... SKulle likt å se deg i det hele tatt komme opp på det nivået han er... Jeg har ingen dokumentasjon på at Bush er en massemorder, kanskje du har det...? Tja, spørsmålet om hva slags niva han er på er jo selvsagt subjektivt, men vi kan jo vise noen morsomme videoer: Og så det å være en morder: Murder the unlawful premeditated killing of one human by another. I allefall i følge ordboka mi. ekstra info: premitate = planlagt For å oversette: Ulovlig planlagt drap av ett menneske av et annet. Nå kan det jo i ettertid se ut som om hele krigen i Irak ikke var planlagt, men la oss la tvilen komme tiltalte til gode. I tilleg har han mer eller mindre personlig beordrett henrettelse av flere personer da han var guvernør i Texas. Han har faktisk rekorden på antall henrette, hele 158! Ikke dårlig. Selv Rinnanbanden her i Norge (Trondheim hovedsakelig) var ikke i nærheten av dette under andre verdenskrig. Som om ikke dette var nok, har han som overkomanderende for den ledende part og iniativ taker til krigen i Irak, skylden for godt over 700.000 døde i Irak. Altså flere enn det de to bombene over Nagasaki og Hiroshima drepte i 1945. Absolutt ikke dårlig for en flink mann! Spesielt når det i ettertid viser seg at ingen av punktene hans til å gå til krig i Irak var gyldige. Så ikke nok med at han er en morder, han er en løgner også. Foresten, definisjon på massemorder, i følge google (define: mass murderer): a person who is responsible for the deaths of many victims in a single incident. Det dekker jaggu meg Bush det og. Som øverste leder er du ansvarlig for det som skjer under deg. Tislutt, en liten morsom video: Foresten, kom på enda en. Endelig har dere på høyresiden fått dere musikk der og. Mens vi lenge har hatt mye bra, alt fra Rage Against The Machine, System of a Down til Bob Dylan, Johnny Cash og Tom Waits, har dere fått *drumrolls* THE RIGHT BROTHERS! - med fengende refrenger fra alt til Bush was right og sangnavn som stop global warming. Når du først benekter fakta, kan du vel sikkert starte å benekte global oppvarming også! Om dette ikke er nok bevis for at han er en massemorder, i likhet PS: Bush was right, Cheney was right, Connie was right! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er vel ikke noe negativt? Det er det vel :-) Å være ansatt av en verdens største massemordere og inkompetente ledere kan neppe ansees som en stor prestasjon? Studiedag i morgen, woho :-) Inkompetent er han vel ikke... SKulle likt å se deg i det hele tatt komme opp på det nivået han er... Jeg har ingen dokumentasjon på at Bush er en massemorder, kanskje du har det...? Tja, spørsmålet om hva slags niva han er på er jo selvsagt subjektivt, men vi kan jo vise noen morsomme videoer: </a> </a> Og så det å være en morder: Murder the unlawful premeditated killing of one human by another. I allefall i følge ordboka mi. ekstra info: premitate = planlagt For å oversette: Ulovlig planlagt drap av ett menneske av et annet. Nå kan det jo i ettertid se ut som om hele krigen i Irak ikke var planlagt, men la oss la tvilen komme tiltalte til gode. I tilleg har han mer eller mindre personlig beordrett henrettelse av flere personer da han var guvernør i Texas. Han har faktisk rekorden på antall henrette, hele 158! Ikke dårlig. Selv Rinnanbanden her i Norge (Trondheim hovedsakelig) var ikke i nærheten av dette under andre verdenskrig. Som om ikke dette var nok, har han som overkomanderende for den ledende part og iniativ taker til krigen i Irak, skylden for godt over 700.000 døde i Irak. Altså flere enn det de to bombene over Nagasaki og Hiroshima drepte i 1945. Absolutt ikke dårlig for en flink mann! Spesielt når det i ettertid viser seg at ingen av punktene hans til å gå til krig i Irak var gyldige. Så ikke nok med at han er en morder, han er en løgner også. Foresten, definisjon på massemorder, i følge google (define: mass murderer): a person who is responsible for the deaths of many victims in a single incident. Det dekker jaggu meg Bush det og. Som øverste leder er du ansvarlig for det som skjer under deg. Tislutt, en liten morsom video: </a> Foresten, kom på enda en. Endelig har dere på høyresiden fått dere musikk der og. Mens vi lenge har hatt mye bra, alt fra Rage Against The Machine, System of a Down til Bob Dylan, Johnny Cash og Tom Waits, har dere fått *drumrolls* THE RIGHT BROTHERS! - med fengende refrenger fra alt til Bush was right og sangnavn som stop global warming. Når du først benekter fakta, kan du vel sikkert starte å benekte global oppvarming også! Om dette ikke er nok bevis for at han er en massemorder, i likhet PS: Bush was right, Cheney was right, Connie was right! Du eide meg nå Men han har vel hatt et flertall i senatet for det meste? Og ikke bare han som har gjort ditt og datt... Og jeg har hørt at han er en hyggelig fyr, og det teller : ) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) For meg teller det ikke, når han har blod på hendene. Hvis du møter en massemorder Nesset, som du først ikke vet hvem er og synes er hyggelig, du drikker kafé med ham, ja gud vet hva, så en vakker dag dreper han deg. han er en hyggelig fyr, og det teller : ) Ville du sagt dette da òg? Endret 16. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 For meg teller det ikke, når han har blod på hendene. Hvis du møter en massemorder Nesset, som du først ikke vet hvem er og synes er hyggelig, du drikker kafé med ham, ja gud vet hva, så en vakker dag dreper han deg. han er en hyggelig fyr, og det teller : ) Ville du sagt dette da òg? Jeg ville sannsynligvis vært ganske stille etter han hadde drept meg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 La ikke det til i ligningen siden du er en religiøs mann. Så du kan fortsatt svare på spørsmålet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå