reds Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det hadde jo vært.. greit. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det hadde jo vært....trangt? Husk at elektro og mekk kommer også Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Karlsen, send meg originalbildet til avataren din, så fikser jeg ordentlig kvalitet. Friker ut med den du har nå : o Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Kanskje det er meningen at den skal være slik? Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ajerhallen ja.. ..men foreløpig tror jeg ikke at noen har kontakta de som styrer med å leie ut Ajerhallen osv. Hvert fall ikke sist jeg fikk vite noe om det, så er vel ikke sikkert ennå. Ikke noe som er det heller virker det som, så er vel greit egentlig Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 haha, det er greit marius, du får den senere Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Til all russ ved Hamar Katedralskole: Fellesmøte for russen klokken 12:00 på mandag i det store auditoriet. Møt opp og få informasjon vedrørende fester ol. Sender også ut melding på russ.no Selv om erfaring viser at mange skjelden/aldri sjekker beskjeder der - Websjef - Lenke til kommentar
Husee Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Noen som var i auditoriet på Fredag? Ambassadøren var en konge fyr! Endret 8. desember 2007 av Husee Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg så bilde av deg i avisa i allefall Endret 8. desember 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg hørte på han, det var kjempeinteressant Spiste også lunsj med han, og viste han observatoriet Kjempehyggelig fyr Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg hørte på han, det var kjempeinteressant Spiste også lunsj med han, og viste han observatoriet Kjempehyggelig fyr Joa, virka som en hyggelig fyr det. Men det var mye amerikansk propaganda ute og gikk under fremlegget hans.. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er jo jobben hans å representere USA, og jeg syns han allikevel var ganske balansert. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 De 10 minuttene jeg snakka med han virka han værtfall som en allright fyr. Men såklart som nevnes over her, han er jo ansatt av Bush. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 De 10 minuttene jeg snakka med han virka han værtfall som en allright fyr. Men såklart som nevnes over her, han er jo ansatt av Bush. Det er vel ikke noe negativt? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Synes Whitney var en flott ambassadør. For flott for Bush regjeringen, for å legge til. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 De 10 minuttene jeg snakka med han virka han værtfall som en allright fyr. Men såklart som nevnes over her, han er jo ansatt av Bush. Det er vel ikke noe negativt? Det er det vel :-) Å være ansatt av en verdens største massemordere og inkompetente ledere kan neppe ansees som en stor prestasjon? Studiedag i morgen, woho :-) Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De 10 minuttene jeg snakka med han virka han værtfall som en allright fyr. Men såklart som nevnes over her, han er jo ansatt av Bush. Det er vel ikke noe negativt? Det er det vel :-) Å være ansatt av en verdens største massemordere og inkompetente ledere kan neppe ansees som en stor prestasjon? Studiedag i morgen, woho :-) Inkompetent er han vel ikke... SKulle likt å se deg i det hele tatt komme opp på det nivået han er... Jeg har ingen dokumentasjon på at Bush er en massemorder, kanskje du har det...? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg vil benytte anledningen til å si at jeg på ingen måte har blitt imponert over George W. Bush i en utpreget grad. Hva synes du er bra med Bush, Nesset? Kunne vært interessant å vite. Endret 11. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er vel ikke noen hemmelihet at Bush har et og annet liv på samvittigheten. Er vel ikke til å unngå det når man velger å gå til krig.. Trengs det noen dokumentasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå