Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det no Juleball i år da? Lenke til kommentar
aavks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Blir det no Juleball i år da? juleball komiteen driver og planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe.. Endret 2. desember 2007 av aavks Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det no Juleball i år da? juleball komiteen driver å planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe.. Dato satt? Lenke til kommentar
aavks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det no Juleball i år da? juleball komiteen driver å planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe.. Dato satt? tror det skulle være fredag før juleferien Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blir det no Juleball i år da? juleball komiteen driver å planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe.. Dato satt? tror det skulle være fredag før juleferien Jaokei: ) Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Spent på det ballet, gitt. Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hørt juleballet skal være 20. jeg, men også at det ikke er noe sted å være, så det blir nyttårsball i stedet, kanskje.. scandic ble visst for dyrt, eller noe.. hm vet ikke jeg, bare hørt detta den siste tida... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Javel, fint hvis du holder oss oppdatert du som "hører noe hele tida". Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Javel, fint hvis du holder oss oppdatert du som "hører noe hele tida". Jeg hører skjeldent noe værtfall. Jeg er vell ikke den eneste? Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Javel, fint hvis du holder oss oppdatert du som "hører noe hele tida". Prøver jo å svare bare Snakka med noen som sitter i denna komiteen akkurat nå, så burde vel vite litt.. Var det jeg akkurat skrev jeg "hørte" nå óg.. Og skal visst være møte om det i morgen, så det Men siden jeg ikke kan si det med 100% sikkerhet selv, så "hører jeg det bare", på en måte.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Akkurat. Greit å si det, bare jeg som er litt kresen på språket. Litt forvirrende innlegg Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Akkurat. Greit å si det, bare jeg som er litt kresen på språket. Litt forvirrende innlegg Hehe Hm? Hvilket innlegg var forvirrende? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Prøver jo å svare bare Snakka med noen som sitter i denna komiteen akkurat nå, så burde vel vite litt.. Var det jeg akkurat skrev jeg "hørte" nå óg.. Og skal visst være møte om det i morgen, så det Men siden jeg ikke kan si det med 100% sikkerhet selv, så "hører jeg det bare", på en måte.. Dette Endret 2. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Prøver jo å svare bare Snakka med noen som sitter i denna komiteen akkurat nå, så burde vel vite litt.. Var det jeg akkurat skrev jeg "hørte" nå óg.. Og skal visst være møte om det i morgen, så det Men siden jeg ikke kan si det med 100% sikkerhet selv, så "hører jeg det bare", på en måte.. Dette Åja. Hva da? Eller var det kanskje bare jeg som tolka det du skrev om at jeg skulle fortsette å oppdatere litt ironisk? så jeg svarte på noe som egentlig ikke var nødvendig å svare på... ? Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg hørt at det mest sannsynlig blir nyttårsball i stedet for juleball - i ajerhallen er det snakk om, faktisk. Er også nevnt stangehallen.. Ingen andre som vet noe da? Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg har også hørt rykter om nyttårsball... Men Ajerhallen? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå