Chasseur Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva har skjedd? Jeg føler meg uttafor igjen? Dagens tips til dotaspillere: #dota.no @quakenet. Evig mye morsommere en public bnet games. Blir mer og mer irritert på idiotene som ikke klarer å forstå at trappa er til for å gå i, ikke snakke eller ta seg en runk. Den er der for å komme seg fra A til B. EASY! Trur jeg skal gå til anskaffelse av følgende t-skjorter: I secretely want to punch slow walking people in the head HE LOVES THE COCK -> Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Neste gang jeg går i trappene skal jeg løpe ned/opp alt jeg klarer, i tillfelle Eirik er i nærheten. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 :o tror jeg skal starte "trappe-camparne" jeg.. så skal alle sitte midt i trappa i skoletida neida, er vel litt irriterendes.. men så har jo ikke dere nok sitteplasser for alle heller da ;D Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Selger de julebrus i kantina nå? Hakke lagt merke til noe egentlig... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ikke som jeg har sett. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Fairytale of New York! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Selger de julebrus i kantina nå? Hakke lagt merke til noe egentlig... Er ikke skolen sånn: "Det skal være enkelt å velge sunt" opplegg? De har ikke solo, så hvorfor julebrus? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Selger de julebrus i kantina nå? Hakke lagt merke til noe egentlig... Er ikke skolen sånn: "Det skal være enkelt å velge sunt" opplegg? De har ikke solo, så hvorfor julebrus? Fordi julebrus er sunt. Den øker livskvaliteten Der og da vel å merke... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Da burde de selge juleøl også! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Vørterøl har de vel solgt EDIT: På ønske fra skolens mest velkledde.. Endret 17. november 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Faen, vørterøl er faktisk ganske godt da. Selvfølgelig ikke like godt som en Kronenbourg 1664, men la gå! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tralala, skjer med at alle kvinnelige lærere har PMS samtidig da? Bare sure lærere i dag, bortsett fra gymlæreren, som er en mann. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da har jeg omsider fått betalt inn OD penger også.. Fikk høre at jeg snart ble anmeldt til purken for underslag hvis jeg ikke betalte, så det var det vel på tide. Flere som ikke har betalt? I så fall er det tida! heheh Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Når betalte du? Jeg betalte det jeg trodde var dagen før fristen gikk ut, forrige torsdag. Underslag Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvem skal måke snø fra bussene til inngangen? Jeg er blaut Dritt snø. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Venter spent på brøytemannskaper, ja. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Han freser i veg nå Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Høres bra ut. Gakk, her er artikkelen om de iPodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå