Anonym5656 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 vi slipper i allefall å koble til hypermoderne-eksterne-hyperlinkkompressorer ved progressjonskoblingsintutisjonsorganismen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Stemmer det. Vi bare leker. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp, mens vi(VG2) lærer det vi lekte med ifjor en gang til, får å bli kjent med lærerene som lærer oss hvordan å stille kontrasten i PS. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 vi kobler da ingen hypermoderne-eksterne-hyperlinkkompressorer ved progressjonskoblingsintutisjonsorganismen... det er neste år.. Neida, vil tro at mekken er værre en det vi er, Marius og det vi gjør er ikke så komplisert er bare det at vi på elektro må bruke hjernen vettu.. istedenfor å sitte som hjernedøde zombier forran en mac.... (nå kommer jeg til å bli slakta, i guess) Lenke til kommentar
Husee Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Neida, vil tro at mekken er værre en det vi er, Marius og det vi gjør er ikke så komplisert er bare det at vi på elektro må bruke hjernen vettu.. istedenfor å sitte som hjernedøde zombier forran en mac.... (nå kommer jeg til å bli slakta, i guess) Er mekken værre? Hva er så avangsert der? : p Det virka da rimelig komplisert. Digg og ikke trenge og bruke hjernen så ofte da! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hvem trenger hjerne når man har Mac? Edit: Makan til flisespikkeri. Endret 10. november 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 ja hjem gjør det? hmm.. vet ikke om mekk er mer avansert.. men som marius emil sa ""Der går bare tards"-aktige linja.".. No offence til de som går mekk, men det går mange spesielle folk der Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Allmenfag..................................... Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 MK-folka er i flertall i tråden - Elektro loose! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Allmen starta tråden, vi vinner Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Damn, good point. Og nå er helga snar over. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 mm... og det snødde istad.. så skeptisk til å kjøre til skolen :S Lenke til kommentar
Husee Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Allmen starta tråden, vi vinner MK tok over både tråden og seieren? Neida, her er det vell plass til alle! Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ja, snø er på HF også. Kjøring er skummelt når det er snø, spesiellt for oss uten noen form for sikring. : p Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hvem trenger hjerne når man har Mac? Edit: Makan til flisespikkeri. Godt den edit'en kom :!: Eller skal ikke si så mye. Har ikke stor erfaring med mac. Har lagt på meg vanen å generelt mislike ting som starter på i- EDIT: Windows er noe værre Endret 12. november 2007 av Milt Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ja, snø er på HF også.Kjøring er skummelt når det er snø, spesiellt for oss uten noen form for sikring. : p Det gikk dårlig med en kamerat av meg her uten at jeg trenger å nevne navn. Eller for å rette på meg selv litt, kameraten min sin kompis vrækte bilen hans 30-40 i en sving visstnok... Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da ble super tirsdagen avlyst Sigurd :S Men de lover da å komme sterkt tilbake senere.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke rart når serveren minner om noe som kjører windows.. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ikke rart når serveren minner om noe som kjører windows.. Det var visst ikke serveren det var noe galt med i det hele tatt visstnok. Det var selve kodingen på siden som ikke taklet all trafikken. Serveren skulle visst være "state of the art" som de sa Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Hehe, sant sant. De skulle rabattere skikkelig på alle produktene faktisk som unnskyldning da hjemmesidene var oppe og kjøre igjen som en unnskyldning for det som skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå