Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi kobler da ingen hypermoderne-eksterne-hyperlinkkompressorer ved progressjonskoblingsintutisjonsorganismen...

det er neste år..

Neida, vil tro at mekken er værre en det vi er, Marius ;) og det vi gjør er ikke så komplisert :D er bare det at vi på elektro må bruke hjernen vettu.. istedenfor å sitte som hjernedøde zombier forran en mac.... :D (nå kommer jeg til å bli slakta, i guess)

Lenke til kommentar
Neida, vil tro at mekken er værre en det vi er, Marius ;) og det vi gjør er ikke så komplisert :D er bare det at vi på elektro må bruke hjernen vettu.. istedenfor å sitte som hjernedøde zombier forran en mac.... :D (nå kommer jeg til å bli slakta, i guess)

Er mekken værre? Hva er så avangsert der? : p

Det virka da rimelig komplisert. Digg og ikke trenge og bruke hjernen så ofte da!

Lenke til kommentar
Hvem trenger hjerne når man har Mac? :whistle:

Edit: Makan til flisespikkeri.

Godt den edit'en kom :!:

Eller skal ikke si så mye. Har ikke stor erfaring med mac. Har lagt på meg vanen å generelt mislike ting som starter på i-

EDIT: Windows er noe værre

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Ja, snø er på HF også.

Kjøring er skummelt når det er snø, spesiellt for oss uten noen form for sikring. : p

Det gikk dårlig med en kamerat av meg her uten at jeg trenger å nevne navn. Eller for å rette på meg selv litt, kameraten min sin kompis vrækte bilen hans :whistle:

30-40 i en sving visstnok...

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...