CNesset Skrevet 6. november 2007 Rapporter Del Skrevet 6. november 2007 Hvis man skal ha studiedag, hvor lenge før må man si ifra før man har studiedagen?Det skal legges inn på skolearena ikke sant? Må man legge inn hvilke(t) fag man skal jobbe med? Jeg har vært vant til å si ifra senest 2 virkedager før til kontaktlærer, også fikser han det. Ja, har fått beskjed om å si hva vi skal jobbe med. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. november 2007 Rapporter Del Skrevet 7. november 2007 hvorfor har du absolutt alle andre avisen enn Dagbladet i biblioteket? Jævlig unødvendig. Hmrf. Det er da Dagbladet der? Har da sett det før, med katta-stempel og alt. Jeg har også sett én gang. : / Sikkert noen freaks som tar med seg den eneste som er der. Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 JAA.. Er det egentlig noen som vet når skolekatalogen kommer ut da? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 8. november 2007 Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 JAA.. Er det egentlig noen som vet når skolekatalogen kommer ut da? Velkommen til forumet! Nei jeg vet ikke når den kommer : / Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2007 Og velkommen til Katta-tråden Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Hm, har folk feiga ut når det gjelder kjøring? Inkludert meg er det bare to mopeder i gården i dag! :!: Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 jeg kjører fortsatt Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Herlich! Holdt forresten tritt med Håvard i dag. Til og med over brua : O Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 haha det skal da ikke være vanskelig Neida.. det er bra det : ) for å være litt on topic her da.. hva har du nå? Nami her Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 NAMI her også, gitt. Karbonhydrater blir dannet i fotosyntesen, faktisk. ^^ (Ps, håvardeid) Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Karbonkjemi = Ilu : * Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Organisk kjemi Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 såpass "herding gjør fettet fastere" blablabla Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Jadda, livat. Glad jeg har tilgang på underholdning via internett -_- Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 sant sant... hadde vært jævlig kjett uten Lenke til kommentar
moccaaa Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Og velkommen til Katta-tråden Takk for den varme velkomsten fra dere begge! La oss håpe på en skolekatalog snart! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=860064 hjeelp? : ) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Du har glemt å regne ut koblingen av den hypermoderne-eksterne-hyperlinkkompressoren ved progressjonskoblingsintutisjonsorganismen. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Du har glemt å regne ut koblingen av den hypermoderne-eksterne-hyperlinkkompressoren ved progressjonskoblingsintutisjonsorganismen. hahha, akkurat det jeg tenkte på når jeg så den oppgava også Dæven jeg er glad jeg ikke går elektro kjenner jeg Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Vær glad for at vi går på den nest mest "Der går bare tards"-aktige linja. (Ja, elektro topper den skalaen) Høhø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå