Mr.SS Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Fikk bekreftet det i dag jeg og av Dag. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hører rykter om at grunnen til at vi ikke får microbølgovn er at det ikke passer inn i designet på skolen.. Herre Da har jeg hørt det og! :!: Den unnskyldninga er jo brukt en haugevis av ganger da.. Like latterlig hver gang! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tralallalalal, hadde genial vikar i dag. Hadde han i matte, og han lignet julenissen. Han het Ove, og var en ordentlig barksing. Da noen elever ikke fulgte med, kastet han "viske bort tusj på whiteboardet" tingen på eleven. Da eleven kastet den tilbake, gikk han unna og så at eleven ikke har lov til å kaste den. Morsom fyr. Håper jeg har han igjen. Kos og klem. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Alltid kos. Husker vi hadde Geir Ove Ovesen i et fag (husker ikke hvilket ) på ajer u, var tider det.. (Han er standup komiker) Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Han barske Ove er mattelæreren til kjæresten min. Han kaster visstnok tusjkorker på de som bråker. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde Ove i IT i hele fjor Seriøst den kuleste læreren på hele skolen! Han har så sinnsykt mange grov-vitser på lager! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ahh, er det Ove med grått hår og briller ? hadde han i IT bl.a. bra lærer. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sjekka akkurat hvormye den kortautomaten i kantina har sugd fra meg. Kjenner jeg ble litt mer på utkikk etter en deltidsjobb! Noen tips? Noen som vet om noen steder som ser etter folk. Samme hva det er! Er klar over tlf. selger. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror Pizza Driver'n trenger folk. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror Pizza Driver'n trenger folk. Ok! Vet du hva de er ute etter eller? Og arbeids oppgaver. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror det hovedsaklig er sjåfører, men kan hende det er andre ting og. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror det hovedsaklig er sjåfører, men kan hende det er andre ting og. Jaok : ) Da ble ikke det så aktuelt siden jeg ikke har lappen enda : / Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Men som sagt så vet ikke jeg da, så det er kanskje smart at du ringer dem å hører om du er interessert. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen som vet når bybuss 002 og 004 stopper ved katta? har faktisk søkt på google osv osv osv. jeg er for nab til å finne noe ;O Endret 6. november 2007 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Husee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet når bybuss 002 og 004 stopper ved katta? har faktisk søkt på google osv osv osv. jeg er for nab til å finne noe ;O Se her! osv osv osv Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvorfor har du absolutt alle andre avisen enn Dagbladet i biblioteket? Jævlig unødvendig. Hmrf. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hvorfor har du absolutt alle andre avisen enn Dagbladet i biblioteket? Jævlig unødvendig. Hmrf. Det er da Dagbladet der? Har da sett det før, med katta-stempel og alt. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Å ikke ha Dagbladet er vel ikke det største tapet heller ^^ Lenke til kommentar
narlzac Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis man skal ha studiedag, hvor lenge før må man si ifra før man har studiedagen? Det skal legges inn på skolearena ikke sant? Må man legge inn hvilke(t) fag man skal jobbe med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå